چطور سایت املاک بسازیم

چطور سایت املاک بسازیم

چطور سایت املاک بسازیم و کسب درآمد کنیم

اگر از سایت دیواری بازدید کنید ، پربازدیدترین و محبوب ترین دسته این مربوط به سایت املاک و مستغلات است. طبق آخرین آمار ، فقط در یک سال ، حدود 16 میلیون و 800 هزار آگهی مربوط به املاک و مستغلات بر روی دیوار نصب شده است. به همین دلیل می توان گفت وب سایت املاک و مستغلات یکی از پربازدیدترین و پردرآمدترین سایت ها است. در اینجا نحوه تهیه یکی برای استفاده با دارایی خود آورده شده است.

چطور سایت املاک بسازیم و کسب درآمد کنیم

چطور چطور سایت املاک بسازیم؟ CMS یا اختصاصی؟

این روزها طراحی سایت های متنوع در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب شده است. یکی از مشاغلی که به کمک وب سایت می تواند به شکلی متفاوت کار و رشد کند ، مشاور املاک است.

برای داشتن یک سایت املاک و مستغلات ، می توانید یکی از دو روشی را که در زیر بحث خواهیم کرد ، انتخاب کنید:

1. طراحی سایت اختصاصی     2. طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای آماده

روش اولنیاز به کمک یک متخصص و تیمی از برنامه نویسان حرفه ای دارد. این امر علاوه بر اینکه وقت گیر است ، هزینه زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت. زیرا سایت باید از ابتدا طراحی شده و تمام قسمتهای آن کدگذاری شود.

در روش دومشما از سیستم مدیریت محتوای آماده یا CMS استفاده می کنید. از این طریق می توانید در زمان کمتری و با هزینه مناسب به یک سایت حرفه ای دسترسی پیدا کنید. امروزه طراحی سایت CMS طرفداران بسیاری دارد ، زیرا آنها بدون نیاز به دانش فنی خاص می توانند با کمترین دردسر و هزینه هر تغییری را در سایت اعمال کنند و آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود طراحی کنند.

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟

همانطور که قبلاً گفتیم ، شما می توانید با کمک سیستم مدیریت محتوا ، سایتی را بدون دردسر آماده کنید. تیم طراحی ما کلیه وب سایت های ما را بر اساس وردپرس طراحی و آماده کرده است. هدف این شرکت ارائه سایتی با کاملترین امکانات به مشتریان خود است.

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات می توانید به صفحه طراحی سایت املاک و مستغلات مراجعه کنید. سایتی که برای شما طراحی شده دائمی است و شما فقط هزینه طراحی اولیه را پرداخت می کنید. مطمئناً همه وب سایت ها برای میزبانی و تمدید دامنه خود باید سالانه هزینه پرداخت کنند.

سازنده سایت ما از الگوهای متنوعی استفاده می کند که می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اگر قصد طراحی سایت املاک و مستغلات را دارید ، پیشنهاد می کنیم از تیم مشاوره شرکت کمک بگیرید. آنها پس از صحبت با شما و کسب اطلاعات در مورد نیازهای شما ، بهترین الگو را به شما پیشنهاد می دهند.

چطور از سایت املاک کسب درآمد کنیم؟

به دو طریق می توان از سایت مشاور املاک کسب درآمد کرد:

روش اول

در این روش شما با راه اندازی سایت مشاوره املاک می توانید مانند وب سایت دیوار عمل کنید؛ به این شکل که شما به عنوان مدیر وب سایت املاک، به ازای درج آگهی در سایت خود هزینه ای را دریافت می کنید.

روش دوم

در روش دوم ، سایت شما دیگر یک وب سایت تبلیغات املاک محسوب نمی شود ، بلکه یک سایت اختصاصی برای دفتر مشاور املاک و خدماتی است که شما ارائه می دهید. این نوع طراحی مانند طراحی وب سایت های شرکت هایی است که از سایت خود فقط به عنوان کاتالوگ برای دفتر املاک خود استفاده می کنند. این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون مراجعه به دفتر شما به راحتی در جستجوی املاک و یافتن ملک مورد نظر خود باشند.

چطور از سایت املاک کسب درآمد کنیم

برای داشتن سایت املاک باید مجوز خاصی داشته باشم؟

به طور کلی ، تمام مشاغل اینترنتی باید دارای یک نماد الکترونیکی باشند. اما نماد الکترونیکی چیست؟ این نماد یا نماد اعتماد مجوزی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پس از تأییدیه های لازم به مشاغل اینترنتی می دهد. این مجوز در سایت شما قرار می گیرد و کاربران سایت می توانند با مراجعه به آن اطلاعات عمومی را از بنیانگذار سایت و سابقه کار وی دریافت کنند. این نماد به ظاهر ساده می تواند کاربر را به راحتی جلب کرده و اعتماد وی را افزایش دهد.
دسته دیگر مجوزهایی که باید دریافت کنید مجوزهای شرکتی است. به عنوان مثال ، بیشتر مشاغل باید پروانه مجوز داشته باشند ، یا مشاوران املاک باید از حوزه کاری خود مجوز بگیرند.

مزایای طراحی سایت املاک حرفه ای

مزایای طراحی سایت املاک حرفه ای

در هر شرایطی می توانید به کار خود بپردازید

یکی از مزایای مهم داشتن کسب و کار اینترنتی، کنترل و مدیریت زمان است. با داشتن یک وب سایت املاک، دیگر فرقی نمی کند که در دفترتان هستید یا در سفر، شما می توانید بودن محدودیت زمانی و مکانی به مراجعه کنندگان خود رسیدگی کنید.

نگران حوادث ناگهانی نخواهید بود

کرونا یکی از اتفاقاتی است که به طور ناگهانی سبک زندگی افراد را تغییر داده است. به هر حال این وضعیت به پایان خواهد رسید ، اما چنین اتفاقاتی ممکن است با گذشت زمان اتفاق بیفتد و در این شرایط برنده کسی است که روش کار خود را مدرن کرده و در مقابل هر شرایطی می تواند کار کند. با داشتن یک وب سایت املاک و مستغلات ، حتی اگر کل شهر بسته شود ، کاربران می توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و شما می توانید درآمد خود را داشته باشید.

 کارتان را به راحتی مدیریت کنید

یکی از مشکلات مشاوران املاک به روزرسانی مداوم پرونده ها و دفاتر آنها است. آنها باید اطلاعات جدید ملک را در دفتر خود ثبت کنند و اطلاعات قدیمی را تصحیح کنند. اما با یک سایت مشاور املاک همه چیز در سایت ثبت شده است و شما می توانید با چند کلیک ساده به راحتی اطلاعات را به روز کنید.

چطور به سایت ساز املاک شرکت اعتماد کنیم

چطور به سایت ساز املاک شرکت اعتماد کنیم؟

بسیاری از افرادی که برای طراحی وب سایت با ما تماس می گیرند از عملکرد ضعیف و هزینه بالای سایر شرکایان شکایت دارند و نگرانند که سایت طراحی شده پاسخگوی نیازهای آنها نباشد. ما با ارائه نمونه کارهایی موفق به مشتریان اطمینان می دهد که دقیقاً سایتی را دریافت می کنند که دارای ویژگی های کامل است و نیازهای آنها را برآورده می کند. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باعث پویایی وب پویا می شود:

هزینه معقول برای طراحی سایت

هزینه کم برای طراحی سایت همیشه به معنای ضعف یا قدرت شرکت طراحی سایت نیست. شرکت های زیادی علاوه بر دریافت هزینه برای تحویل سایت اولیه به شما، بصورت ماهیانه نیز هزینه ای را برای پشتیبانی از شما دریافت می کنند. اما شرکت ما تا 6 ماه پس از طراحی سایت هزینه پشتیبانی نمیگیرد.

مدیریت آسان سایت بدون نیاز به کد نویسی

اغلب وب سایت هایی که سایر شرکت ها  طراحی می کنند، قسمت مدیریتشان به کمی دانش نیاز دارد. اما شرکت ما به گونه ای وب سایت های خود را طراحی کرده است که تنها با خاصیت درگ اند دراپ و با کمک صفحه ساز ها، می توانید به راحتی سایت را مدیریت کنید.

پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته

یکی از برتری های تیم طراحی وب پویا، پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته است. وب پویا این امکان را فراهم کرده است که با ثبت تیکت در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

قابل توسعه و انعطاف پذیر

بسیاری از  افراد تصور میکنند که وب سایت هایی که بر پایه های CMS هستند، امکان توسعه نداشته و منعطف نیستند. این تصور غلط است، چرا که شما می توانید با نصب انواع افزونه ها و تغییرات ساختاری، سایت خود را به روز کرده و توسعه بدهید.

کسب درآمد از راه اندازی سایت مشاور املاک

نکات کسب درآمد از راه اندازی سایت مشاور املاک

تخصصی فعالیت کنید

یکی از شیوه های کسب درآمد موفق، فعالیت به صورت نیچ مارکتینگ است. نیچ مارکتینگ در واقع فعالیت در قسمتی از بازار است. در این روش به جای فعالیت در یک بازار بزرگ، قسمتی از آن را انتخاب کرده و اقدام به فعالیت می کنید. برای مثال به جای فعالیت در حوزه املاک کل ایران، تنها محدود به یک شهر مانند اصفهان فعالیت کنید و سایتتان را تنها برای این شهر سئو و بهینه سازی کنید.

 اصولی تبلیغات کنید

برای تمام کسب و کارهای اینترنتی تبلیغات می تواند راهی مناسب برای جذب کاربر باشد. به همین دلیل از همان ابتدا بودجه ای را برای تبلیغات کنار بگذارید. شما با مطالعه محتوای “نحوه تبلیغ سایت اینترنتی”  می توانید برای تبلیغات اصولی سایت خود اقدام کنید.

شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید

عموم مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند ، در واقع این شبکه ها راهی برای کسب درآمد برای بسیاری از افراد شده است. با کار در این فضا می توانید تعداد زیادی کاربر را بدون صرف هزینه و تنها با کمک اصول بازاریابی به سایت خود جذب کنید. شما می توانید به عنوان یک مشاور املاک عمل کنید. به عنوان مثال ، در مورد نوسانات و قیمت ملک صحبت کنید ، یا قیمت ملک را در آینده پیش بینی کنید و به مردم پیشنهاد دهید. با این کار می توانید کاربران را جذب کرده و آنها را به سمت سایت خود هدایت کنید. با مطالعه محتوای “تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو وب سایت ” می توانید به تاثیر شگفت انگیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کارتان پی ببرید.

در پایان 

در این محتوا سعی کردیم از صفر تا صد طراحی سایت املاک را برای شما بیان کنیم. یاد گرفتیم که چطور سایت املاک داشته باشیم یا چطور از آن کسب درآمد کنیم. اگر می خواهید برای طراحی سایت املاک اقدام کنید و نیاز به مشاوره افراد متخصص دارید، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آموزش ها

برای داشتن سایت املاک باید مجوز خاصی داشته باشمتاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو وب سایتچطور از سایت املاک کسب درآمد کنیمچطور به سایت ساز املاک شرکت اعتماد کنیمچطور سایت املاک بسازیمطراحی سایت املاکمزایای طراحی سایت املاک حرفه اینحوه تبلیغ سایت اینترنتیهزینه طراحی سایت املاک چقدر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *