ویژگی طراحی سایت‌ تجارت الکترونیک در سال 2021

 ویژگی طراحی سایت‌ تجارت الکترونیک در سال 2021

 ویژگی طراحی سایت‌ تجارت الکترونیک در سال 2021

طراحی کامل نخواهد بود مگر اینکه سایتی بتواند کاربران را در صفحه نگه دارد و تعامل آنها را با صفحه افزایش دهد. برای حل این مشکل ، صاحبان مشاغل باید سایتی با ظاهر زیبا و تجربه کاربری منحصر به فرد داشته باشند. اگر سایت شما بتواند روند خرید محصولات یا خدمات را برای مشتریان شما آسان کند ، مطمئنا درآمد شما بسیار افزایش می یابد.

برای دستیابی به این هدف ، صاحبان مشاغل ترجیح می دهند سایتی داشته باشند که دارای ویژگی ها و امکانات خاصی باشد که فروش خدمات و محصولات را به یک فرایند بی عیب و نقص تبدیل می کند. این ویژگی ها می تواند نحوه تعامل کاربران با سایت و تجربه کاربری آنها را تا حد زیادی افزایش دهد.

در زیر لیستی از ویژگی های مهم طراحی سایت تجارت الکترونیک است که می تواند به شما در موفقیت در 2021 کمک کند.

  • طراحی سیستم جستجو
  • طراحی کروسل اسلایدر
  • طراحی مگامنو
  • طراحی پاپ آپ برای خبرنامه
  • مقایسه‌ی محصولات
  • طراحی بنر
  • طراحی نقد و بررسی

طراحی سایت‌ تجارت الکترونیک

طراحی بخش جستجو

بسیاری از کاربران دوست دارند به جای کلیک بر روی پیوندهای دسته بندی محصول ، کادر جستجو را وارد کرده و محصول مورد نیاز خود را بیابند. علاوه بر این ، همه صاحبان مشاغل داشتن موتور جستجوی حرفه ای را ضروری می دانند.

هنگامی که نام محصول وارد جعبه جستجو می شود ، الگوریتم جستجو طیف وسیعی از کالاها را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد و مشابه ترین آنها را برای کاربران نمایش می دهد. علاوه بر کالا ، به محض وارد کردن نام محصول توسط کاربر ، کلمات مشابه نام محصول را در کادر جستجو به کاربر نمایش می دهد. موتور جستجو بخش مهمی از فرایند طراحی انواع سایت های فروشگاهی است.

طراحی کروسل اسلایدر

این گزینه ممکن است برای همه سایت های تجارت الکترونیک کاربردی نباشد ، اما یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب و ترغیب آنها به خرید کالا است. با استفاده از نوار لغزنده متقاطع ، نه تنها می توانید تصاویر کالا را نمایش دهید ، بلکه می توانید اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان قرار دهید.

طراحی یک صفحه چیست و چه مزایایی دارد

طراحی مگا منو

طراحی یک مگا منو که بتواند تمام محصولات را در منو و زیرمنوهای درست لیست کند، برای کاربران مناسب خواهد بود. وقتی این دسته‌بندی‌ها به طور مناسبی انجام شود، بازدیدکنندگان تنها با پیمایش صفحه می‌توانند به گزینه‌های موردنیازشان دست یابند.

طراحی پاپ آپ برای خبرنامه

یکی از راههای مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان وفادار ، تنظیم خبرنامه است. ابتدا باید یک پاپ آپ زیبا طراحی کنید و آن را در صفحه اصلی قرار دهید. وقتی کاربر صفحه اصلی را باز می کند ، پس از مدت کوتاهی یک پنجره بازشو روی صفحه ظاهر می شود. با استفاده از پنجره های بازشو ، می توانید آدرس ایمیل کاربران جدید را جمع آوری کرده و سپس اطلاعات لازم مانند پرفروش ها ، زمان فروش ، روندها و سایر اطلاعات مفید را برای آنها ارسال کنید.

ارسال خبرنامه یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب است. این روش آنقدر مفید است که حتی می تواند کاربران جدید را به مشتریان معمولی تبدیل کند.

مقایسه‌ی محصولات

هرازگاهی، کاربران نیاز دارند تا دو یا چند محصول را با یکدیگر مقایسه کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. در این شرایط طراحی بخشی با عنوان مقایسه‌ی محصولات کار کاربران را بسیار آسان می‌سازد. وقتی کاربران ویژگی‌های کالاها از چندین جنبه بررسی کنند، می‌توانند برای خرید آن‌ها بهتر تصمیم بگیرند.

ابزارهای مورد نیاز در طراحی سایت حرفه ای

طراحی بنر

استفاده از بنر متحرک در صفحه اصلی می تواند به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در این روش ، شما باید تمام ویژگی هایی را که برای نمایش در بنر نیاز دارید مشخص کنید. البته ، باید مطمئن شوید که محتوا متحرک ، رنگارنگ و برجسته است. یک بنر جذاب و شیک می تواند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

هر عنصری در بنر به راحتی توسط کاربران قابل مشاهده است. بنابراین به راحتی می توانید بنری را برای فروش محصولات خاص ، فروش ویژه یا شمارش معکوس پروژه در صفحه اصلی قرار دهید.

نقد و بررسی مشتریان

هر سایت تجارت الکترونیک دارای بخشی است که شامل نظرات و توصیه های مشتریان است. وقتی کاربران این قسمت را ببینند ، نسبت به نام تجاری شما احساس اطمینان بیشتری می کنند و در نتیجه شهرت تجاری شما افزایش می یابد. به همین دلیل است که ما همیشه این قسمت را در فرایند طراحی سایت های شرکتی خود قرار می دهیم. زیرا می دانیم که اعتماد کاربران سایت شما بستگی به بازخوردی دارد که مشتریان از شرکت شما ارائه می دهند.

برای طراحی سایت تجارت الکترونیک که فروش بالایی داشته باشد ، نکات حیاتی مانند طراحی موتور جستجو ، طراحی کشویی متقاطع ، طراحی منوی بزرگ ، طراحی پنجره برای خبرنامه ، مقایسه محصول ، طراحی بنر و بررسی مشتریان باید در نظر گرفته شود. در این مقاله ، ما شرح کامل همه این موارد را ارائه می دهیم.

بدون دسته بندی

ابزار مورد نیاز در طراحی سایت حرفه ایطراحی بنرطراحی پاپ آپ برای خبرنامهطراحی سایت‌ تجارت الکترونیکطراحی سیستم جستجوطراحی کروسل اسلایدرطراحی نقد و بررسیطراحی یک صفحه چیستمزایای طراحی یک صفحهمقایسه‌ی محصولاتمهارت در طراحی سایت حرفه ایویژگی طراحی سایت‌ تجارت الکترونیک در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *