طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری و پرتال خبری با وردپرس در طرحی کاملاً پویا و پویا با طراحی منحصر به فرد سایت های خبری با کلیه افزونه ها و افزونه های مورد نیاز و با برنامه موبایل اندروید و آیفون سایت خبری است.

دارای کلیه ویژگی های :

  • کلی سایت های خبری ، قابلیت افزودن ویژگی های جدید و گسترش سایت و ظاهر ریسپانسیو موبایل و تبلت
  • همراه با سئو قدرتمند و قابلیت نمایش اخبار و محتوای سایت در صفحه اول گوگل
  • دارای پشتیبانی و نگهداری سالانه به همراه آموزش کامل برای کار با سایت خبری

طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) است که به دلیل سادگی کار با آن ، کاربران زیادی دارند که انواع مختلف وب سایت های طراحی شده با وردپرس را مدیریت می کنند.

یکی از مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس ، تعداد زیاد افزونه ها ، برنامه ها و افزونه های رایگان موجود در مخزن وردپرس است که باعث می شود تقریباً هر سبک و نوع سایتی را با هزینه کمتری با وردپرس طراحی کنید.

وردپرس دارای امنیت بالا و سئو قدرتمندی است که پیوندهای خبری و محتوای سایت خبری را در صفحه اول گوگل نمایش می دهد.

به طور کلی و به صورت خلاصه می توان گفت که طراحی سایت های خبری مانند سایت خبری ، سایت ورزشی ، سایت اقتصادی و بورس ، سایت تبلیغاتی و … با وردپرس پیشنهاد بسیار خوبی است ، زیرا با طراحی سایت با وردپرس ، بیشتر سطح امکانات برنامه کاربردی سایت را می توان با ظاهر کاربر پسند و حداقل هزینه طراحی و پیاده سازی کرد.

طراحی حرفه ای سایت خبری

تماس با کارشناسان شرکت اردبیل دیزاین جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت ، پاسخگویی 24 ساعته

مشاوره رایگان ساعات اداری مشاوره رایگان 24 ساعته

ویژگی سایت خبری

یک سایت خبری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک سایت خبری خوب باید ظاهری کاربر پسند داشته باشد و سایت خبری باید به گونه ای طراحی شود که کار با سایت برای کاربران ساده و آسان باشد و بتوانند به راحتی مطالب یا اخبار خود را جستجو و پیدا کنند.

علاوه بر ظاهری که بیشتر مربوط به طراحی سایت خبری با وردپرس است ، یک سایت خبری خوب باید دارای چندین فاکتور فنی مثبت باشد تا امکانات مورد نیاز کاربران را در سایت فراهم کرده و مدیران سایت را به اهداف خود نزدیک کند. سرعت بارگذاری بالا ، کدگذاری استاندارد و بهینه ، استفاده از اصول و تکنیک های سئو برای افزایش بازدید و بازدید از سایت ، پنل های مدیریت سایت و پنل کاربری ، به روز رسانی منظم افزونه ها و افزونه های وردپرس ، سرور سریع و قدرتمند با امنیت بالا و مواردی از این قبیل است.

به طور کلی ، یک سایت خبری خوب سایتی است که با امکانات و امکانات خود علاوه بر جلب رضایت کاربران و افزایش آنها ، بتواند به اهداف مدیران سایت نیز دست یابد.

با داشتن یک سایت خبری حرفه ای و استاندارد ، بیشتر ببینید.

سایت خبری باید چه امکاناتی داشته باشد؟

برخی از امکانات و خدماتی که سایت های حرفه ای خبری حتما باید داشته باشند به شرح زیر است.

  • امکان جستجوی ساده و پیشرفته
  • امکان دسته بندی و تگ سازی مطالب و اخبار
  • امکان عضویت کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • امکان جستجوی سریع و آسان مطالب و اخبار سایت
  • امکان بهینه سازی و سئوی مطالب و تصاویر سایت خبری
  • امکان امتیاز و نظردهی کاربران برای اخبار و مقالات سایت خبری
  • امکان نمایش اخبار و مطالب مرتبط و نزدیک به موضوع اصلی خبر
  • امکان داشتن سیستم خبرنامه،فرم های تماس و ارتباطی و پوش نوتیفیکیشن
  • امکان نمایش و فیلتر اخبار و مقالات بر اساس تاریخ ، اهمیت خبر ،موضوع خبر و …
  • امکان بارگزاری و نمایش انواع مختلف خبر های متنی ، تصاویر و ویدیویی همراه با گالری
  • طراحی اختصاصی و استاندارد قالب خبری وردپرس متناسب با نیاز و اهداف سایت (توجه : به هیج وجه از قالب آماده خبری حتی رایگان استفاده نکنید)

سایت های خبری طراحی شده با وردپرس در اردبیل دیزاین تمامی امکانات سایت های خبری را دارا بوده و دارای پشتیبانی سالانه ، سئوی مقدماتی می باشند.

طراحی قالب و ظاهر سایت خبری

طراحی قالب و ظاهر سایت خبری چه اهمیتی دارد؟

ظاهر مناسب و استفاده از الگوی برنامه در سایت های خبری بسیار مهم است زیرا کاربران یا مخاطبین سایت مستقیماً با محیط آن کار خواهند کرد.

اگر سایت خبری به گونه ای با وردپرس طراحی شده باشد که کاربر از آن راضی باشد و به راحتی اخبار و مطالب آن را پیدا کرده و بخواند و دسترسی آسانی به قسمت های مختلف سایت داشته باشد ، رضایت مخاطبان سایت را افزایش داده و افزایش می دهد. کاربران وفادار و زودتر کاربران جدید را به کاربران وفادار تبدیل می کند ، که برای سایتهای خبری بسیار مهم است.

در سایت های خبری ، به دلیل تعداد زیاد محتوا و اخبار سایت ، که باعث ایجاد ظاهری سطحی ، استفاده از رنگ های مناسب و جذاب ، تقسیم بندی و تفکیک عملکردی اخبار و محتوای سایت ، ایجاد منوها و دسترسی های مختلف و ظاهر زیبایی را به نمایش می گذارد باشد که کاربران درک بهتری از ساختار سایت داشته باشند و تجربه کار با آن را به خاطر بسپارند.

طراحی واکنشگرا سایت خبری یکی دیگر از نکات مهم است زیرا ظاهر سایت متناسب با نمایش در دستگاه های مختلف مانند رایانه های خانگی ، لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های همراه طراحی شده و کار با سایت را برای کاربران آسان می کند. خیس خواهد شد.

ویژگی های صفحات سایت خبری

  • طراحی صفحه اصلی سایت خبری به صورت کاملا اختصاصی و واکنش گرا
  • طراحی صفحه کنترل پنل برای مدیر با کلیه امکانات
  • امکان خروجی مطالب سایت در قالب فایل pdf
  • استفاده از خروجی RSS سایت خبری
  • طراحی صفحه ارسال و ویرایش خبر ها
  • طراحی صفحه مدیریت سرویس های خبری
  • طراحی صفحه ارائه گزارش های سایت
  • طراحی صفحه مدیریت آرشیو خبر ها
  • طراحی صفحه ساخت خبر نامه
  • استفاده از جدید ترین متد های طراحی سایت های خبری و سئو آن ها
  • طراحی صفحه ارتباط با ما
  • سی پنل منحصر به فرد برای کاربران شما
  • ایجاد محدودیت های دلخواه برای کاربران سایت

ویژگی های صفحات سایت خبری

اخبار و محتوای سایت خبری چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

تولید محتوای مناسب یکی دیگر از عواملی است که باید در طراحی سایت خبری به آن توجه ویژه شود که علاوه بر داشتن نوشته مناسب و جذاب برای خواننده ، باید دارای اصول و تکنیک های سئو باشد.

اگر محتوای سایت خبری مطابق با اصول و قوانین سئو و بهینه سازی تولید نشود ، می تواند تأثیر منفی بر جذب مخاطب شما از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشد. بنابراین بهتر است رتبه سایت خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید ، محتوای مفید و جذابی در سایت خود تولید کنید.

استفاده از محتوای گرافیکی ، تصاویر با کیفیت و فیلم های مناسب و جذاب در اخبار می تواند یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب به سایت خبری شما باشد.

همچنین ، بارگذاری اخبار و محتوای سایت باید به طور منظم و در فواصل زمانی مشخص انجام شود. بارگذاری مقدار زیادی محتوا در یک بازه زمانی کوتاه اشتباه است ، اما نداشتن محتوا برای بارگذاری بعداً اشتباه است و بهتر است در فواصل منظم بارگذاری شود. مطالب خود را در سایت خبری قرار دهید.

چرا طراحی سایت با اردبیل دیزاین 

شرکت مهندسی اردبیل دیزاین با سابقه‌ای درخشان در حوزه طراحی و سئو سایت های خبری و دایرکتوری و با بهرمندی از کادری مجرب، این توانمندی را دارد در کمترین زمان، بهترین قالب سایت‌های خبری را برای افزایش رضایتمندی مخاطبان شما طراحی و پیاده‌سازی کند تا با کارکردی آسان بتوانید ضمن تولید، انتشار و ویراستاری اخبار، محتواهای گوناگون را با علامت‌گزاری‌های مختلف اعم از “خبر، خبر فوری، خبر تصویری، گزارش، مصاحبه، تحلیل و…” در اختیار مخاطبان و کاربران خود قرار دهید.

طراحی اختصاصی سایت خبری

طراحی اختصاصی سایت خبری

سایتهای خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایتهای اینترنتی هستند. دلیل این امر اهمیت اخبار و اطلاعات از یک سو و نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار اینترنتی از سوی دیگر است. مطمئناً با توجه به تعداد کاربران آنلاین اینترنت در ایران و آمار موجود ، سایت های خبری در صورت داشتن طراحی خوب و تولید محتوای مفید می توانند مخاطبان قابل توجهی را جذب کنند.

امروزه اکثر خبرگزاری های معروف جهان مانندCNN علاوه بر استفاده از ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند ، یک وب سایت اختصاصی نیز طراحی کرده اند.

طراحی سایت خبری برای خبرگزاری ها یکی از اصلی ترین فعالیت های آنها است ، زیرا انتشار اخبار از طریق روزنامه ها و تلویزیون به تنهایی کافی نیست و با طراحی یک سایت خبری ، خوانندگان و مخاطبان زیادی به سمت خبرگزاری شما جذب می شوند.

یکی از راه های جذب مخاطب استفاده از خبرنامه ها در وب سایت خبری است که می توانید روزانه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنید. برای مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با پشتیبانی شرکت طراحی سایت خبری اردبیل دیزاین تماس بگیرید.

در پنل ارائه شده توسط اردبیل دیزاین ، خدمات ساخت وب سایت خبری با امکانات حرفه ای و پیشرفته ارائه می شود و کلیه مراحل قبل از بارگیری وب سایت و ارائه به شما مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد. ویژگی های متفاوت و استفاده آسان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی تمام ویژگی های مورد نیاز خود را در سایت خبری ایجاد کرده و تغییرات لازم را به صورت دستی انجام دهند.

بدون دسته بندی

اخبار و محتوای سایت خبریامکانات سایت خبریسئو سایت خبریطراحی اختصاصی سایت خبریطراحی حرفه ای سایت خبریطراحی قالب و ظاهر سایت خبریطراحی وب سایت خبریمزایای طراحی سایت خبری با وردپرسویژگی سایت خبریویژگی های صفحات سایت خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *