بکاپ گیری در وردپرس

بکاپ گیری در وردپرس

اگر شما یک طراح وب هستید یا تجربه طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را دارید ، قطعاً در وردپرس با پشتیبان گیری روبرو شده اید. پشتیبان گیری به معنای بازیابی اطلاعات مربوط به سیستم است. هنگامی که سایت خود را طراحی کردید ، می دانید که کارشناسان به صورت ماهانه ، هفتگی یا روزانه از اطلاعات سایت شما برای محافظت از اطلاعات شما پشتیبان تهیه می کنند.

مزایای بکاپ گیری

مزایای بکاپ گیری

پشتیبان گیری به معنای تهیه کپی از تمام پرونده های موجود در سایت است و یکی از مهمترین مواردی است که هر صاحب وب سایت باید به آن توجه کند. دسترسی آسان به اطلاعات در صورت از دست دادن اطلاعات سایت ، در کمترین زمان ممکن از عوامل بازیابی اطلاعات مخرب محافظت کنید.

بکاپ در وردپرس

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت سایت خود با افزونه هایی استفاده می کنید که برای تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید به راحتی از آنها پشتیبان تهیه کنید. در گذشته ، پس از تهیه نسخه پشتیبان از داده ها ، آنها در سرور ذخیره می شدند ، اما امروز تمام افزونه ها یا پرونده های پشتیبان ذخیره می شوند. Google Drive ، Dropbox و Amazon در آنجا منتقل و ذخیره می شوند. اگر هکرها سایت شما را هک کنند ، می توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات خود را بازیابی کنید. افزونه های زیادی در دنیای وردپرس وجود دارند که از داده ها پشتیبانی می کنند. در این بخش ، ما برخی از افزونه ها را معرفی خواهیم کرد که به بازگشت اطلاعات به کاربران CMS وردپرس در وردپرس کمک می کند ، یعنی:

UpdraftPlus

این یکی از افزونه هایی است که برای تهیه نسخه پشتیبان از بازار استفاده می شود. این پلاگین به صورت دستی از مواردی مانند پایگاه داده ، پلاگین ها و محتوا پشتیبان تهیه می کند. توجه داشته باشید که شما نیازی به تجربه ندارید ، اما با کمی دانش فنی می توانید تمام جزئیات را بدست آورید. و از کل سایت پشتیبان تهیه کنید. همچنین قابلیت پشتیبان گیری خودکار را دارد.

BackupBuddy

ابزار دیگری که سیستم مدیریت محتوای وردپرس در اختیار کاربران قرار می دهد افزونه BackupBuddy است. با استفاده از این ابزار می توانید تنها با چند کلیک پشتیبان تهیه کنید. این ابزار قابلیت تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار را دارد و می توانید از آن برای تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار در زمان مشخص شده استفاده کنید.

افزونه‌ وردپرس BackWPUp

BackWPUp

یکی دیگر از افزونه‌های وردپرس BackWPUp می‌باشد که اطلاعات در سرویس‌ های ابری مانند فضای Dropbox و Amazon S3 ذخیره می شود با استفاده از این افزونه می‌توانید از چندین بخش از سایت بکاپ بگیرید یا با توجه به نیاز خود، بخشی را که می خواهید بکاپ بگیرید .

ویژگی‌های مهم افزونه BackWPUp

ذخیره بکاپ در هاست بکاپ گیری خودکار از وردپرس بکاپ دیتابیس وردپرس ارسال بکاپ به ایمیل بکاپ گیری جداگانه از قالب‌ها، رسانه‌ها و افزونه ها همگام سازی فایل‌ها در فضای ابری

WP Database Backup

یکی دیگر از افزونه‌های بکاپ گیری وردپرس WP Database Backup می‌باشد که این افزونه نیز به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های مهم افزونه  WP Database Backup

پشتیبانی از چند مکان ذخیره سازی ذخیره نسخه پشتیبان در یک فضای ابری مرتب سازی لیست جستجوی نسخه پشتیبان

افزونه‌های وردپرس Duplicator

Duplicator

این افزونه از همه پرونده های وردپرس با استفاده از فایل زیپ بکاپ گیری می‌کند یکی از مزایایی که این افزونه دارد این است که به راحتی می‌توان از طراحی سایت‌ های پیش ساخته به کلود کردن پرداخت.

 ویژگی‌های مهم افزونه  Duplicator 

ما در پاسخ به شما می گوییم ، این بستگی به انتظار شما از افزونه دارد. به طور کلی ، افزونه UpdraftPlus می تواند یکی از بهترین افزونه های وردپرس باشد ، حتی نسخه رایگان دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایر نسخه های پولی افزونه ها است که بسیار مفید است. اما اگر می خواهید افزونه ای داشته باشید که به محض ایجاد هرگونه تغییر در طراحی وب سایت شرکت یا فروشگاه آنلاین ، به طور خودکار ایجاد شود.

امکان انتقال وردپرس به دامنه جدید و هاست جدید امکان گرفتن کپی از وردپرس در هاست دیگر امکان کپی گرفتن از سایت در لوکال هاست امکان دانلود بیش‌تر از 1 میلیون از مخزن وردپرس

 کدام یک از بهترین افزونه های برتر پلاگین کدام است؟

ما درپاسخ به شما می‌گوییم بستگی دارد که چه انتظاری از افزونه خود داریددر کل افزونه UpdraftPlus می‌تواند یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس باشد که حتی نسخه رایگان آن از نسخه‌های پولی دیگر افزونه‌ها، از ویژگی‌های بیش‌تری بهره مند می‌باشد که بسیار پرکاربرد است. اما اگر می‌خواهید افزونه‌ای داشته باشید که به محض هر تغییری که در طراحی سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی آنلاین خود به وجود آوردید به صورت خودکار

آموزش ها

افزونه BackupBuddyافزونه UpdraftPlusبکاپ در وردپرسبکاپ گیری در وردپرسبهترین افزونه بکاپ گیزی وردپرسمزایای بکاپ گیریویژگی‌های مهم افزونه  Duplicatorویژگی‌های مهم افزونه  WP Database Backupویژگی‌های مهم افزونه BackWPUp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *