معرفی افزونه های تبدیل سایت به اپ اندروید

معرفی افزونه های تبدیل سایت به اپ اندروی

5 افزونه برتر وردپرس برای تبدیل سایت به اپ اندروید

اگر از افرادی هستید که دوست دارید وب سایت وردپرس خود را به یک اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید ، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. امروزه افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند خرید و کار خود را از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام دهند و یافتن یک وب سایت مناسب که دارای یک برنامه اختصاصی نیز باشد ، برای این افراد دشوار است. حال اگر هم وب سایت و هم اپلیکیشن موبایل داشته باشید مطمئناً اطمینان بیشتری از مشتریان خود کسب خواهید کرد و فروش بیشتری خواهید داشت.

تبدیل سایت به اپ اندروید

چرا برای سایت وردپرسی تان اپلیکیشن موبایل بسازید؟

اگر بازدید سایت وردپرس خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید ، مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی از بازدید کنندگان شما از طریق تلفن های همراه به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کاربران موبایل تجربه خوبی در سایت شما دارند ، استفاده از یک طراحی پاسخگو برای سایت شما است.

یک سایت وردپرس پاسخگو از طراحی خاصی استفاده می کند که آن را متناسب با ابعاد صفحه کاربر می کند. تقریباً در همه قالب های خوب وردپرس پاسخگویی به عنوان یکی از ویژگی های اصلی وجود دارد. حتی می توانید الگوهای زیبا و واکنشی برای ووکامرس پیدا کنید.

با این حال ، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند پا را فراتر بگذارند و با تولید یک برنامه تلفن همراه ، تجربه کاربری بهتری را به مخاطبان خود ارائه دهند. کاربران می توانند به جای مرور سایت خود از طریق مرورگر ، برنامه ای را از صفحه اصلی تلفن همراه خود اجرا کنند و به مواردی مانند وب سایت مورد علاقه خود ، فروشگاه آنلاین ، سایتی که عضو آن هستند و انجمن آنلاین دسترسی داشته باشند.

ساخت یک برنامه موبایل معمولاً به مهارت برنامه نویسی نیاز دارد و شرکت های برنامه نویسی زیادی هستند که می توانند یک برنامه موبایل برای وب سایت شما ایجاد کنند. با این وجود این هزینه نسبتاً زیادی (چندین میلیون تومان) برای شما خواهد داشت.

اگر می خواهید با هزینه مناسب یک اپلیکیشن موبایل بسازید ، چند افزونه وردپرس وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سایت وردپرس خود را به یک برنامه موبایل تبدیل کنید. همه آنها افزونه های پولی هستند اما هزینه آنها برای شما بسیار کمتر از زمانی است که به یک برنامه نویس می روید.

بخاطر داشته باشید که استفاده از این افزونه ها نیز مستلزم داشتن مهارت وردپرس در سطح متوسط ​​تا حرفه ای است. اگر شما یک تازه کار کامل هستید ، من پیشنهاد می کنم از یک الگوی پاسخگو وردپرس استفاده کنید و همچنین سرعت وب سایت خود را تا حد ممکن بهبود ببخشید تا بتوانید کاربران تلفن همراه بیشتری داشته باشید.

ساخت اپلیکیشن در وردپرس

روش های زیادی برای ساخت یک برنامه در وردپرس وجود دارد ، اما از آنجا که هزینه طراحی برون سپاری سنگین است ، ما می خواهیم افزونه هایی را معرفی کنیم که به شما امکان می دهد کل وب سایت خود را در طبیعت یک برنامه تلفن همراه ارائه دهید تا کاربران بتوانند از طریق برنامه دنبال کنند بر روی تلفن همراه نصب شده و محصولات و پست های خود را مشاهده کنید. این نرم افزار بر روی دستگاه های اندرویدی قابل نصب است و برای ساخت آن نیازی به دانش فنی نیست!

حتی اگر می خواهید نحوه برنامه نویسی یک برنامه موبایل را بیاموزید ، باید وقت زیادی را روی آن صرف کنید. راه حل پیشنهادی ما این است که می توانید از افزونه های وردپرس برای ساختن یک برنامه تلفن همراه استفاده کنید. اگر توانایی تهیه هزینه ساخت یک برنامه موبایل را ندارید ، به هیچ وجه نگران نباشید. در این مقاله 5 پلاگین برای ساخت یک برنامه کاربردی موبایل برای سایت وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد.

افزونه  AndroApp

افزونه  AndroApp

 

اندرو اپ، پلاگینی قابل انعطاف برای ایجاد اپلیکیشن‌های موبایل با سیستم‌عامل‌های Android و IOS است که نسبت به دیگر پلاگین‌ها، سریع‌تر و راحت‌تر موجب بارگذاری شدن اپلیکیشن می‌شود. در کنار این ویژگی، موارد دیگری از جمله امکان اسکرول بی‌نهایت، تنظیمات پویا و ذخیره‌سازی کَش را در اختیار شما می‌گذارد و البته می‌توانید از امکانات White label نیز استفاده کنید. با نصب پلاگین White label بر روی وردپرس خود می‌توانید تمام تنظیمات پیش‌فرض داشبورد را به تنظیمات دلخواه خود تغییر دهید. به این ترتیب از این امکان نیز می‌توانید در اپلیکیشن ایجاد شده توسط پلاگین Androapp استفاده کنید.توسعه دهندگان Androapp  به شما در ساخت و دانلود اپلیکیشن موبایل کمک میکنند و حتی می توانید با پرداخت هزینه بخواهید تا برای شما در اپ استورها آن را ثبت نمایند.

Androapp امکاناتی مانند:

  • Push notifications
  • رنگ‌های سفارشی و پوسته های مختلف برای تطبیق یافتن با وبسایت
  • توانایی ذخیره مطالب به صورت آفلاین
  • پشتیبانی از لینک‌های عمیق
  • آگهی‌های Inline
  • پشتیبانی از زووم کردن تصاویر

Androapp  دو اشکال بزرگ دارد:

1) از ووکامرس و بادی پرس پشتیبانی نمیکند.

2) در ورژن رایگان توسعه دهنده آگهی های خود را در اپلیکیشن شما نمایش میدهد.

افزونه AppPresser

افزونه AppPresser

برای شبیه سازی وب سایت با برنامه تلفن همراه ، باید شخصی سازی بیشتری را با این افزونه انجام دهید. این افزونه یکی از ساده ترین راه ها برای طراحی یک برنامه موبایل است ، اما باید بگویم که به کمی دانش توسعه نیاز دارد. با این حال ، این افزونه یکی از بهترین افزونه های موجود است. از ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی در طراحی منوها و تب‌ها
  • Push notifications
  • ساختن برگه های سفارشی در هر بخش وبسایت
  • سازگاری بالا با دیگر اپلیکیشن های موجود مانند گوگل مپ‌س و فیسبوک، توانایی به اشتراک گذاری محتوا و ارتباط با دوربین

افزونه WordApp

افزونه WordApp

 

این افزونه می تواند سایت های فروشگاهی ، انجمن ها و حتی وب سایت های معمولی را به برنامه تبدیل کند و تمام ویژگی های موجود در وب سایت در برنامه را در اختیار کاربران قرار دهد. نسخه رایگان این افزونه قابلیت انتخاب پوسته و تغییر شکل ظاهری برنامه را دارد اما نسخه پولی شامل مواردی از جمله ارسال اعلان های فوری به کاربران و ایجاد یک برنامه بومی برای سیستم عامل iOS از جمله موارد دیگر است.

افزونه WordApp یکی از گزینه‌های محبوب برای ساخت اپلیکیشن در وردپرس است که رابط کاربری ساده‌ای دارد. این افزونه تاکنون توانسته تعداد بیش از ۱۰۰۰۰ نصب فعال را با امتیاز ۳٫۲ از ۵ در مخزن وردپرس کسب کند.

 افزونه MobiLoud

 افزونه MobiLoud

 

این سرویس به کاربران امکان می دهد برنامه های بومی اندروید و iSO را ایجاد کنند و از این طریق کاربران می توانند به راحتی برنامه های خود را در فروشگاه گوگل و فروشگاه اپل منتشر کنند. یکی از ویژگی های این افزونه این است که می توانید به صورت آفلاین به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنید. داشته است. همچنین ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار داده است که می توان از آنها برای ارسال تبلیغات خود به کاربران در قالب پیام استفاده کرد.
این افزونه همچنین می تواند با ویژگی ها و قابلیت های وردپرس استفاده شده از جمله حساب های کاربری ، انواع از پیش تعریف شده پست ها و نظرات سازگار باشد.
برای خرید برنامه های این افزونه باید ماهیانه هزینه بپردازید و حتی می توانید قبل از پرداخت هزینه ، برنامه داخلی را امتحان کنید. این افزونه همچنین مجوزهای دائمی را به کاربران عادی خود ارائه می دهد.

قابلیت های این افزونه:

قابلیت اطلاع رسانی از نوع push،

پشتیبانی از نمایش آگهی داخل اپلیکیشن،

برند سازی دلخواه و آنالیز از ویژگی های خوب MobiLoud

اپلیکیشن را می توانید مدیریت کنید و پس از آماده شدن حتی در فروشگاه های اپلیکیشن مثل فروشگاه های گوگل و اپل ثبت کنید.

افزونه Wiziapp

افزونه Wiziapp

این پلاگین حدوداً از سال ۲۰۱۰ ایجاد شده‌است. چه از پوسته‌های از پیش طراحی شده‌ی خودِ وردپرس استفاده کنید و چه از پوسته‌ی واکنش‌گرا شده‌ی خودتان، می‌توانید هرگونه وبسایت وردپرسی را به اپلیکیشنی native برای موبایل تبدیل نمایید. پس از نصب WiziApp نیز شما قادر خواهید بود تا وبسایت‌هایتان را که بر پایه‌ی HTML5 نیز نوشته شده‌است به اپلیکیشن تبدیل نمایید. برای ایجاد اپلیکیشن native برای اندروید و iOS توسط این پلاگین لازم است بطور سالیانه هزینه‌ای را بپردازید که به‌صورت مجزا برای هر سیستم‌عامل مبلغ ۲۹۹ دلار و برای هر دو باهم مبلغ ۴۹۹ دلار نیاز است.

گزینه های این افزونه بسیار ساده و واضح است. می توان از آنها برای تغییر شکل ظاهری برنامه ، ظاهر پست ها ، منو ، تنظیمات و. به دلخواه تنظیمات وردپرس به شما امکان می دهد قبل از ذخیره تغییرات ایجاد شده در مرورگر خود را بصورت عکس فوری مشاهده و مرور کنید. اگرچه این افزونه در وب سایت یا خود برنامه ذکر نشده است ، اما هنگام اجرای برنامه ، تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد که فقط با یک بار پرداخت 99 دلار می توانند برای همیشه حذف شوند.

 

آموزش ها

5 افزونه برتر وردپرس برای تبدیل سایت به اپ اندرویدافزونه  AndroAppافزونه AppPresserافزونه MobiLoudافزونه Wiziappافزونه WordAppساخت اپلیکیشن در وردپرسگوگل آنالیتیکسمعرفی افزونه های تبدیل سایت به اپ اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *