آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

آموزش گنجاندن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت: امروزه روشهای متعددی برای معرفی خدمات و محصولات بهتر و بیشتر در طراحی سایت و دنیای اینترنت وجود دارد. بسیاری از مردم به این نتیجه رسیده اند که شبکه های اجتماعی به تنهایی برای بهبود کار و خدمات کافی نیستند. و بسیاری از مردم تصور می کنند که رسانه های اجتماعی برای بازدید از سایت های بیشتر بسیار مثر است. بنابراین ، ما سعی می کنیم در این مقاله این کار را انجام دهیم. در توضیح مختصری ، نحوه قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت به روش های مختلف را توضیح خواهیم داد.

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در سایت

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در سایت

در بسیاری از وب سایت ها ، می بینیم که لینک های رسانه های اجتماعی در گوشه سرصفحه یا پاورقی سایت قرار گرفته است. برای سهولت دسترسی کاربران به شبکه های اجتماعی ما. این عمل لینک یک خیابان دو طرفه است. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت لینک دهید. برای این کار می توان از دو روش استفاده کرد. اولین روش کدگذاری در یک ماژول سفارشی یا الگوی نمایه است. روش دوم استفاده از ماژول های آماده برای این کار است. نحوه ایجاد حساب لینکدین و قرار دادن آن در طراحی سایت را در این متن بیاموزید.

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی با استفاده از ماژول شبکه های اجتماعی

یکی از ماژول هایی که کار با آن بسیار آسان است ، ماژول fadak اجتماعی است. این ماژول محل قرارگیری نمادهای شبکه اجتماعی را پیکربندی می کند. فقط یک آدرس و یک عبارت را در کادرهای مشخص شده قرار دهید تا نماد مشخص شود. این عبارت به معنای فونت آیکون های جذاب است. این عبارات عبارت هایی هستند که با نمادها جایگزین می شوند. به عنوان مثال ، اگر از عبارت fa facebook استفاده می شود. نماد فیس بوک به طور خودکار نمایش داده می شود. مزیت استفاده از این عبارات نسبت به نمادها این است که آنها عبارت های فونت هستند. همانطور که می دانید استفاده از فونت در طراحی سایت بسیار بهتر از تصاویر است.

قرار دادن شبکه های اجتماعی در سایت

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی با استفاده از کدنویسی در قالب

راه دیگری که نیاز به دانش کافی در مورد کد Html دارد ، کدگذاری در قالب است. برای انجام این کار ، ما باید فونت های عالی و پیوندهای دستی را انجام دهیم. به این ترتیب ، شما باید قطعات کد را به فایل فهرست قالب اضافه کنید. در میزبان ، می توانید از طریق پوشه قالب اصلی سایت به فایل index.php دسترسی پیدا کنید. در این فایل ، در قسمتی که برای هر یک از شبکه های اجتماعی در نظر گرفته اید ، لازم است قطعه کد زیر را قرار دهید.

نحوه تاثیر سیگنال های اجتماعی بر سئو را بخوانید

<a href=”Url” target=”_blank” title=”Telegram”><i class=”fa fa-paper-plane”></i></a>

به عنوان مثال عبارت بالا برای شبکه اجتماعی تلگرام تنظیم شده است. آموزش طراحی سایت ایجاد پنل کاربری سایت های فروشگاهی بی شک مطلبی مفید در ارتباط با وب سایت های فروشگاهی است.

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی با استفاده از کدنویسی در ماژول کدنویسی
آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی با استفاده از کدنویسی در ماژول کدنویسی

روش ساده تری برای قرار دادن کد ذکر شده در بالا در یک ماژول سفارشی وجود دارد. و سپس آن ماژول را در موقعیتی که قبلاً در فهرست قالب سایت شما تعریف شده است ، نمایش می دهید. برای این کار کافی است قطعه کد بالا را در شماره مورد نظر خود برای شبکه های اجتماعی قرار دهید و کد را با تگ li جدا کنید. در صورت ارتباط با آموزش طراحی سایت | با نحوه فعال کردن جستجوی هوشمند در سایت های فروشگاه آشنا شوید. شما کنجکاو هستید که این مقاله را بخوانید.

بدون دسته بندی

آموزش قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایتاستفاده از کدنویسی در قالباستفاده از ماژول شبکه های اجتماعیروش کدگذاری در یک ماژولسایت های فروشگاهفونت در طراحی سایتقرار دادن شبکه های اجتماعیلینک رسانه های اجتماعیمزیت استفاده شبکه اجتماعی در طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *