هر آنچه باید از طراحی سایت بدون کدنویسی بدانید

چرا باید وردپرس را انتخاب کنم

هر آنچه باید از طراحی سایت بدون کدنویسی بدانید

طراحی وب سایت بدون کد نویسی ، عنوانی که این روزها به دنبال گرفتن یک وب سایت عالی است. اصطلاح طراحی سایت معمولاً فعالیت کدگذاری را در ذهن شکل می دهد. اما آیا ایجاد وب سایت بدون نیاز به کد نویسی امکان پذیر است؟

پاسخ بله است! بله ، طراحی سایت بدون برنامه نویسی امکان پذیر است. اما ممکن است کلمه طراحی در اینجا خیلی دقیق نباشد. طراحی زمانی اتفاق می افتد که شما بخواهید یک کار جدید خلق کنید یا وقتی می خواهید ایده ای بیاورید و یک طرح ایجاد کنید. اما در روند طراحی سایت بدون کد نویسی ، ما طراحی خاصی را انجام نمی دهیم ، اما معمولاً از طرح های موجود استفاده می کنیم. بعضی اوقات می توانیم آنها را تغییر دهیم یا سفارشی کنیم.

خوب ، من بیشتر جزئیات نمی دهم و ما وارد قسمت اصلی موضوع می شویم. در این مقاله با مدیر سایت همراه باشید تا از تمام جزئیات بحث ساخت سایت بدون کد نویسی مطلع شوید.

طراحی سایت بدون کدنویسی

چگونه طراحی سایت بدون کدنویسی ممکن است؟

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ، این ایده کاملاً کاربردی است. سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ، سیستم هایی هستند که از قبل طراحی شده و مدیریت اصلی وب سایت شما را پیاده سازی می کنند. با وجود این سیستم ها ، قسمت زیادی از کدگذاری کاهش می یابد.

محبوب ترین و انعطاف پذیرترین سیستم مدیریت محتوا در حال حاضر در جهان وردپرس است. وردپرس یک سیستم رایگان و منبع باز است که کار با آن آسان و سرگرم کننده است.

با یادگیری این سیستم می توانید وب سایت بدون کدگذاری راه اندازی کنید. خوب ، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم های مدیریت محتوا داشته باشید ، مقاله زیر را دنبال کنید.

حالا چگونه بدون برنامه‌نویسی طراحی سایت کنیم

حالا چگونه بدون برنامه‌نویسی طراحی سایت کنیم؟

همانطور که گفته شد ، بهترین و بهینه ترین راه برای راه اندازی سایت بدون کد نویسی ، استفاده از وردپرس است. با کمک وردپرس می توانید از کدی که توسط بهترین برنامه نویسان ایجاد شده به صورت رایگان استفاده کنید. نصب وردپرس با چند کلیک آسان است و شما فقط باید طبق روشی که به شما گفته شده این کار را انجام دهید. پس از نصب وردپرس ، باید کار با پنل آن را یاد بگیرید. سپس به سراغ نصب الگو بروید. شاید جالب ترین قسمت این کار این باشد: انتخاب و نصب الگو.

الگوی وب سایت ظاهر سایت است. همان قسمت بازدید از وب سایت را مشاهده خواهید کرد. در واقع ، بخشی از نمای کلی را تشکیل می دهد که برای کاربران قابل مشاهده است.

پس از نصب و پیکربندی الگو ، وب سایت شما در دسترس خواهد بود. البته گذراندن این مراحل شامل نکات مهم و کوچکی است که باید آنها را در نظر بگیرید. با رعایت این نکات کلیدی می توانید به نتیجه خوبی برسید.

بنابراین برای طراحی سایت بدون کد نویسی ، باید یاد بگیرید که با وردپرس به خوبی کار کنید. در مورد پیشنهاد مدیر سایت برای یادگیری وردپرس…

یادگیری وردپرس

رای یادگیری وردپرس نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی نخواهید داشت. کافیست نکات و مطالب را به صورت دسته‌بندی شده و صحیح بیاموزید. به همین جهت دو پیشنهاد خیلی عالی برای شما همراهان عزیز ادمین‌سایت داریم:

 آموزش رایگان وردپرس

در ادمین‌سایت بخشی به نام آموزش‌های رایگان داریم. بخشی که بسیاری از مطالب را می‌توانید به صورت دسته‌بندی شده و استاندارد بیاموزید. تمامی مطالب درس به درس با توضیحات جامع در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

آموزش ویدیویی وردپرس

بیشتر کاربران تیم ما را از نظر کیفیت تولید محتوای آن می شناسند! زیرا آنچه برای ما مهم است این است که چه چیزی را به کاربر تحویل می دهیم! این حساسیت در دوره های ویدئویی مدیر سایت بسیار بیشتر است.

در آموزش ویدئویی وردپرس ، می توانید از اصول وب سایت مانند نحوه ایجاد صفحات سایت ، تعریف میزبان ها و دامنه ها ، نحوه خرید میزبانی به مبانی مانند انتخاب قالب وردپرس ، انجام تنظیمات و … گام به گام در موارد زیر بیاموزید. آموزش های ویدئویی.

در واقع ، این آموزش فقط مخصوص وردپرس نیست! این یک آموزش راه اندازی یک وب سایت بدون کدگذاری است و موضوعات آن فراتر از بحث وردپرس است.

چرا باید وردپرس را انتخاب کنم

چرا باید وردپرس را انتخاب کنم؟

به طور خلاصه ، اگر به دنبال راهی برای طراحی سایت بدون کدنویسی هستید ، شک نکنید که انتخاب وردپرس بهترین راه است. زیرا استفاده از آن شما را در توسعه ، تغییر و پیشرفت آزاد می گذارد. شناخته شده و بی خطر است. بسیاری از وب سایت های مهم جهان نیز با وردپرس ساخته شده اند.

همان وب سایتی که از آن مقاله می خوانید ، وردپرس است! وردپرس یک سیستم قدرتمند و محبوب است که محبوبیت روزافزون آن را پیدا می کند.

استفاده از سایر سیستم های مدیریت محتوا به راحتی وردپرس آسان و مقیاس پذیر نیست. در بسیاری از آنها شما باید برای کوچکترین پیشرفت هزینه کنید. در وردپرس ، به لطف میلیون ها پلاگین و قالب رایگان ، در عرض چند دقیقه و بدون هیچ گونه هزینه ای می توانید ویژگی های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید.

مهمترین قابلیت‌های وردپرس

  • وردپرس کاملا رایگان است و رایگان خواهد ماند!
  • هرنوع وبسایتی را می‌توان با وردپرس ساخت! از وبسایت خبری و شرکتی گرفته تا فروشگاهی و شبکه‌اجتماعی!
  • تقریبا برای هرکاری که به ذهنتان خطور کند، یک افزونه دارد که نیاز شما را رفع کند. (بدون نیاز به برنامه‌نویسی سایت خود را توسعه می‌دهید.)
  • بسیار انعطاف‌پذیر طراحی شده و برنامه‌نویسان به راحتی می‌توانند آن‌را سفارشی‌سازی کنند.
  • وردپرس با زبان محبوب php طراحی شده و سازگار با سرور‌های لینوکس است.
  • منابع بسیار زیادی برای یادگیری و رفع مشکلات وردپرسی وجود دارد.

به دنبال وب‌سایت باشید، اما نه هر وب‌سایتی!

در عصری که خرید ، تحقیق و کارهای زیادی در اینترنت انجام می شود ، داشتن وب سایت ضروری است. اما اطمینان حاصل کنید که این کار را از ابتدا با اصول صحیح انجام می دهید. بعد از چند ماه یا چند سال ، با مشکلات مختلفی از جمله عدم کارایی سایت ، مواجه شدن با خطاهای مختلف ، سرعت کم سایت ، بالا رفتن نتایج گوگل و … روبرو نشوید.

جمع بندی مهم

نکته قابل توجه این است که وقت خود را صرف کنید و یا در مکانی قابل اعتماد و توسعه سرمایه گذاری کنید. ما بسیاری از وب سایت ها را دیده ایم که با سایت سازان مختلف و سیستم های مدیریت محتوای مختلف ایجاد شده اند ، پس از چند سال کار در سایت ، به دلیل محدودیت های مختلف ، آنها قصد تغییر و انتقال به وردپرس را دارند. بهتر است از ابتدا ایمن را انتخاب کنید.

 

آموزش ها

آموزش رایگان وردپرسآموزش ویدیویی وردپرسچرا باید وردپرس را انتخاب کنمچگونه طراحی سایت بدون کدنویسی ممکن استحالا چگونه بدون برنامه‌نویسی طراحی سایت کنیمطراحی وب سایت بدون کد نویسیهر آنچه باید از طراحی سایت بدون کدنویسی بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *