چه سایت‌هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟

چه سایت‌هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند

طراحی مجدد سایت

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت های طراحی وب ، طراحی مجدد است. طراحی مجدد فرآیندی است که می تواند وضعیت کسب و کار شما را بسیار بهبود بخشد. با طراحی مجدد سایت ، در صورت عدم انجام در زمان مناسب و دلایل کافی ، وقت و انرژی صرف خواهید شد. در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که چه سایت هایی برای انجام این کار نیاز دارند و اصول طراحی مجدد سایت چیست؟

منظور از ریدیزاین سایت چیست؟

قبل از اینکه به مبانی طراحی مجدد وب سایت بپردازیم ، باید معنی آن را بررسی کنیم. اگر سایت خود را به عنوان یک کافه تصور می کنید ، طراحی مجدد مانند تغییر دکوراسیون است. با این تعریف ، تفاوت بین طراحی مجدد و انتقال سایت مشخص می شود. وقتی نوبت به تغییر دکوراسیون می رسد ، مکان کافه را تغییر نمی دهیم اما با استفاده از برخی وسایل و تجهیزات جلوه ای متفاوت به محیط فعلی می دهیم.

همین اتفاق در سایت رخ می دهد. این بدان معنی است که آدرس و دامنه تغییر نمی کند و ما سایت را به هیچ وجه منتقل نمی کنیم. در عوض ، ما شکل ، شکل و شکل آن را تغییر می دهیم و برخی از عملکردهای آن را بهبود می بخشیم.

ریدیزاین سایت چیست

چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟

همان طور که گفتم، گاهی اوقات ریدیزاین وب سایت می‌تواند برای پیشرفت کسب‌وکارها بسیار مفید باشد. لازم است بدانید این کار را دقیقا به چه دلیلی انجام می‌دهید و توقع دارید چه نتیجه‌ای به دست آورید.

ریدیزاین سایت و برندسازی

بحث برندسازی به تدریج جای خود را در مشاغل ایرانی باز می کند. روندی که قبلاً ناآگاهانه انجام می شد این روزها به متخصصان برندسازی واگذار می شود. با این حال ، ما هنوز یک راه طولانی در پیش داریم. به همین دلیل است که می بینیم بسیاری از مشاغل وب سایت خود را می سازند و تجارت خود را شروع می کنند و پس از مدتی ، آنها فقط مارک تجاری را به یاد می آورند!

اگر از روز اول هویت و شخصیت مارک را تعیین نکنید ، باید در این راه برخی فرایندها را تغییر دهید. طراحی مجدد وب سایت یکی از این تغییرات است.

البته این احتمال نیز وجود دارد که برخی از مشاغل پس از مدتی تصمیم به برندسازی یا برندسازی مجدد بگیرند.

در هر صورت ، وب سایت به عنوان ویترین تجارت دیجیتال باید شاخص خوبی برای هویت برند شما باشد. آرم ، رنگ ، الگو ، نوشتن متن و … همه صدای مارک را به مخاطب می رسانند. اگر به درستی طراحی نشوند ، پیام شما منتقل نمی شود و تصویر و احساسی که می خواهید در ذهن مخاطب ثبت نمی شود.

در چنین مواردی ، استفاده از خدمات طراحی سایت باز قسمت مهمی از فرآیند نام تجاری است.

چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید

 واکنش‌گرایی و طراحی مجدد سایت

همانطور که می دانید ، الگوریتم Mobile First Index و خط مشی های جدید گوگل اولویت را برای تلفن همراه دارند. این بدان معنی است که نحوه نمایش سایت شما در تلفن همراه تأثیر بیشتری در رتبه بندی خواهد داشت. دلیل این امر ساده است: کاربران موبایل اکنون بیش از 50٪ از کل کاربران را تشکیل می دهند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. بنابراین حتی بدون در نظر گرفتن الگوریتم های گوگل ، سایت باید پاسخگو باشد تا کاربران را راضی نگه دارد.

این مورد معمولاً در مورد سایتهای جدیدتر وجود دارد ، اما اگر وب سایت قدیمی دارید یا در وهله اول برای کاربران موبایل در نظر گرفته نشده اید ، ممکن است مجبور شوید یک سرویس به اصطلاح طراحی منبع باز را ارتقا دهید یا از آن استفاده کنید.

باز طراحی سایت و UI و UX

این یکی از موضوعاتی است که شما باید قبل از شروع طراحی سایت به آن فکر می کردید و آن را فکر نکردید! به همین دلیل است که می گوییم فریب تبلیغات ارزان و سریع طراحی سایت را نخورید. در طراحی سایت باید رابط کاربری اساسی و تجربه کاربری در نظر گرفته شود.

در یک وب سایت مناسب ، بازدید کننده باید بتواند به راحتی به صفحات مورد نظر برسد. اگر سایت دارای منوهای عمیق و پیچیده باشد ، کاربران گیج می شوند. شما باید بتوانید کاربر را به راحتی به خواسته خود برسانید و احساس و تجربه خوبی را برای او ایجاد کنید.

بنابراین ، یکی از دلایل مهم طراحی مجدد سایت ، بهبود طراحی رابط کاربری و تجربه کاربر است.

باز طراحی سایت برای همگام شدن با فناوری روز

باز طراحی سایت برای همگام شدن با فناوری روز

اینجاست که بسیاری از شرکت ها وقت و انرژی خود را هدر می دهند! من اعتراف می کنم که استفاده از آخرین فن آوری های جهان هیجان انگیز است ، اما گاهی اوقات لازم نیست.

اگر فناوری قبلی منسوخ شده باشد یا نیاز به به روزرسانی از طرف گوگل وجود داشته باشد ، باید دوباره طراحی شود. در غیر این صورت ، طراحی مجدد به نیاز سایت و کسب و کار شما بستگی دارد. اگر فناوری قدیمی نمی تواند نیازهای جدید شما را برآورده کند ، باید سایت را دوباره طراحی کنید.

بعضی اوقات می بینیم که برای سایت عمر یکی دو سال در نظر گرفته شده است. من موافق نیستم. من فکر نمی کنم که بتوان زمان داد و طراحی مجدد سایت به موضوعاتی که گفتم بستگی دارد. منظور من این است که اگر سایت فعلی نیازهای شما را برآورده می کند و گوگل مشکلی با آن ندارد ، نیازی به تغییر مداوم آن نیست.

 

آموزش ها

الگوریتم Mobile First Indexباز طراحی سایت برای همگام شدن با فناوری روزباز طراحی سایت و UI و UXچه سایت‌هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارندریدیزاین سایت و برندسازیمنظور از ریدیزاین سایت چیستواکنش‌گرایی و طراحی مجدد سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *