طراحی سایت پزشکی در اردبیل – طراحی سایت پزشکی در استان اردبیل


5/5 - (3 امتیاز)

طراحی سایت پزشکی در اردبیل

به گزراش طراحی سایت اردبیل , طراحی سایت پزشکی در اردبیل با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، شریانی حیاتی است. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی در اردبیل ، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد و این امر دیگر با روش های سنتی گذشته میسر نمی گردد و راه های دیگری را می طلبد از جمله روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی که با طراحی سایت پزشکی میتوانید این بستر شکوفا شود.

طراحی وب سایت پزشکی

با طراحی سایت پزشکی در اردبیل و  طراحی سایت دندان پزشک ها در اردبیل با امکان نوبت دهی آنلاین و رزرو ویزیت میتوانید با آسودگی خیال به فعالیت خود در فضای مجازی بپردازید. امروزه علم پزشکی و اطلاعات در زمینه دارویی درحال پیشرفت هستش ولی دسترسی به این سری اطلاعات کاری دشوار هست برای آسان سازی این عمل باید اطلاعات پزشکی را با تکنولوژی در یک راستا قرار داد.

به معنی دیگر برای راحت تر شدن دسترسی به این اطلاعات یا در تماس بودن به صورت شبانه روزی با دکتر ها و متخصصان باید وب سایت هایی طراحی شود که به صورت عمومی در اختیار عام قرار بگیرد

طراحی وب سایت دکتر در اردبیل

یکی از مهم ترین شغل هایی که تاثیر بسیار بالایی دارد در سلامتی مردم دارد پزشکی است. طراحی وب سایت دکتر در اردبیل میتواند در این راستا و حتی به کسانی که به دنبال یک دارو و یا یک راهدرمان هستند کمک بسیار ارزشمندی بکنید.
وخیلی هم برای شما فایده دارد ، یکی از بهترین و مهم ترین دلایل احداث و طراحی وب سایت پزشکی در اردبیل بیشتر کردن و رونق دادن به کسب و کار و روزی خود هستش که از این جهت شما میتوانید با امکانات هایی که برروی یک وب سایت پزشکی خود میگذارید میتوانید یک رزرواسیون آنلاین تشکیل بدهید یا یک مطب و یا یک بیمارستان به شعبات خود اضافه کنید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی در اردبیل

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها نه تنها موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد بلکه پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

 

طراحی سایت دکتری در اردبیل

سرویس ها و خدمات طراحی سایت پزشکی در اردبیل

اردبیل دیزاین امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی در اردبیل با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

۱ – رزومه

پزشک یا اطباء در بخش رزومه می توانند به معرفی درجه و تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی خود، آثار علمی منتشره، راهکارهای درمانی  و مواردی از   این قبیل بپردازند.

۲- مقالات و اخبار پزشکی

جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالات در این بخش به کاربران ارایه می گردد.

۳ – نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

از جمله موارد مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس رزرو آسیون آنلاین می باشد. شرکت اردبیل دیزاین با اجرای سیستم جامع رزو آنلاین این امکان را در اختیار بیماران قرار می دهد تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است اقدام نمایند.

۴ – تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

اطلاعات فردی، سوابق بیماری، پروسه درمان و هر اطلاعات مروبطه دیگر در پرونده الکترونیکی بیمار ثبت می گردد و پزشک می تواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

۵ – پرسش و پاسخ های متداول

در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و … را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

۶- سامانه تست آنلاین بیماری

پرسشنامه الکترونیکی در این بخش تعبیه شده است که کاربر جواب پرسش ها و علایم بیماری که به آن مشکوک است را وارد نموده و بصورت هوشمند نتیجه تست بر روی مانیتور برای کاربر قابل مشاهده است. سامانه تست بیماری در طراحی سایت مراکز درمانی و درمانگاه ها بیشتر کاربرد دارد.

۷ – گالری تصاویر و ویدئو

امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد.

۸- امکان اشتراک گذاری

در طراحی سایت پزشکی قابلیت به اشترک گذاشتن مطالب و محتوای سایت در شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

 

طراحی سایت پزشکی در مشگین شهر

طراحی سایت پزشکی در پارس آباد

طراحی سایت پزشکی در خلخال

طراحی سایت پزشکی در بیله سوار

طراحی سایت پزشکی در نمین

 

توجه
براي پزشكانی كه مي خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند داشتن يك سايت ضروری است. پزشكان با طراحی سايت پزشکی در اردبیل و طراحی سایت پزشکان در اردبیل می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند.

همچنین جهت طراحی سایت پزشکی در اردبیل میتوانید با شماره 09352973378 تماس حاصل نمایید

طراحی سایت پزشکی در اردبیل

طراحی سایت پزشکی در بیله سوارطراحی سایت پزشکی در پارس آبادطراحی سایت پزشکی در خلخالطراحی سایت پزشکی در مشگین شهرطراحی سایت پزشکی در نمینمزایای طراحی سایت پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *