انواع طراحی سایت | مدل های طراحی سایت

انواع طراحی سایت


انواع طراحی سایت

وب سایتها بر اساس کاربرد خاص و نوع کدگذاری به چند دسته تقسیم می شوند:

طراحی وب سایت ثابت

از انواع طراحی سایت ها یکیش طراحی وب سایت ثابت به گونه ای طراحی شده اند که تمام اطلاعات مورد نیاز در آنها قرار می گیرد. برای تغییر سایت باید با کد نویسی سایت آشنا باشید. تقریباً همه این سایتها با HTML طراحی شده اند. این سایت ها از کدگذاری بسیار کمی برخوردار هستند ، بنابراین سرعت بارگذاری بالایی دارند. این کاهش اندازه کد باعث می شود سایت توسط موتورهای جستجو قابل خواندن باشد. این سایت ها بسیار ارزان تر و ایمن تر از سایر سایت ها هستند. توجه داشته باشید که از آنجا که این سایت ها توسط مدیران سایت و صاحبان سایت قابل تغییر نیستند ، امکان بروزرسانی اولیه آنها امکان پذیر نیست و معمولاً برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به تغییر محتوا یک یا دو بار در سال دارند.

انواع طراحی سایت

طراحی وب سایت های پویا

طراحی وب سایت های پویا به دسترسی به بخش سرپرستی این نوع سایت برخلاف نوع پویا رایگان است و صاحب سایت می تواند در هر زمان محتوای سایت را تغییر دهد. بیشتر سایتهای پویا در Php ، ASP.Net و ASP نوشته شده اند. از زبانهایی مانند CSS و Silver Silver نیز برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر استفاده می شود.

قالب اصلی سایت توسط طراح نوشته شده و سپس مدیر سایت محتوای مورد نظر را برای سایت تولید می کند. مهمترین مزیت این سایت ها این است که هیچ محدودیتی در ایجاد ، ویرایش یا حذف محتوا ، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد و با استفاده از زبان های پیشرفته طراحی سایت می توانید ویژگی هایی از قبیل صفحات هوشمند ، فرم ها ، صفحات جستجو و غیره را ایجاد کنید. این سایتها استفاده از کدهای پیچیده در این نوع سایت ها بارگذاری آنها را کند می کند.

طراحی سایت پورتال

طراحی سایت پورتال ها سایتهای کامل و کاملی هستند که چندین هدف را در یک سایت دنبال می کنند. یعنی چندین سایت پویا برای دستیابی به اهداف خاص در کنار هم قرار می گیرند. به عنوان مثال ، پورتال های خبری از چندین سایت پویا تشکیل شده اند که هرکدام ویژگی های خاصی را ارائه می دهند. تمام ویژگی های یک سایت پویا را می توان در یک پورتال خبری نیز یافت.

طراحی سایت های فلش

طراحی سایت فلش این نوع سایت ها استاتیک و نیمه پویا هستند که توسط نرم افزار خاصی طراحی شده اند. این سایتها ثابت هستند ، توسط طراح سایت ایجاد شده و قابل تغییر نیستند. مزیت این سایت ها گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب آنهاست؛ اما این سایت ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمی شوند و سرعت بارگذاری بسیار کمی دارند. شرکت اردبیل دیزاین یا همان طراحی سایت در اردبیل در خدمت شماست

آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *