معرفی افزونه های سئو برای وردپرس

معرفی افزونه های سئو برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه های سئو برای وردپرس

در این مقاله لیستی از بهترین افزونه های بهینه سازی وب سایت وردپرس را معرفی می کنم. با استفاده از این افزونه ها می توانید میزان بازدید سایت از طریق موتورهای جستجو را افزایش دهید. در این بخش ، من بهترین پلاگین ها را معرفی می کنم که به بهبود جنبه های مختلف بهینه سازی سایت شما کمک می کند. فرآیند بهینه سازی برای هر وب سایتی بسیار مهم است زیرا اگر سایت شما بهینه شود موتورهای جستجوی مختلفی مانند گوگل بازدید بالایی را به شما ارائه می دهند.

بهترین افزونه سئو وردپرس

معیارهای انتخاب بهترین افزونه سئو وردپرس چیست؟

بدون شک با بررسی معیارهای خاص ، قدرتمندترین افزونه سئو وردپرس انتخاب می شود.
برخی از گزینه های اندازه گیری انتخاب قدرتمندترین افزونه سئو وردپرس عبارتند از:

  1. میزان محبوبیت و نصب فعال افزونه در سایتها
  2. کدام افزونه توسط سایتهای پربازدید استفاده میشود
  3. افزونه ای که نصب و راه اندازی آسان داشته باشد
  4. کدام پلاگین امتیاز بیشتری در مخزن وردپرس دارد
  5. رایگان یا تجاری (دارای نسخه پولی) بودن افزونه
  6. امکانات و قابلیتهای کدام افزونه بیشتر است
  7. سازگاری با زبان فارسی و راست چین بودن پلاگین

وردپرس ، چه به صورت رایگان و چه به صورت تخصصی ، پلاگین های پیشرفته و استانداردی را در اختیار شما قرار داده است. در اینجا برخی از بهترین افزونه های جستجوگرها به همراه ویژگی های هر پلاگین آورده شده است:

افزونه سئو وردپرس Yoast SEO

افزونه سئو وردپرس Yoast SEO

اگر می خواهید یک پلاگین همه کاره SEO در وردپرس نصب کنید. در Yoast تمام جزئیات مربوط به سئو در نظر گرفته شده است و شما فقط باید نکاتی را که به شما گفته می شود دنبال کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که این افزونه توسط تعدادی از نخبگان وردپرس در حال توسعه است و به صورت رایگان در اختیار مدیران وب سایت قرار می گیرد و بیش از یک میلیون نصب فعال به خوبی نشان دهنده محبوبیت افزونه Yoast SEO است.

افزونه Yoast SEO تاکنون 4.5 میلیون بار نصب شده است و از بین هزاران مقاله و نظر که در بررسی این افزونه نوشته شده ، میانگین محبوبیت آن 4.7 است.

اکثر وب مسترهای حرفه ای برای سئو داخلی وب سایت ها و صفحات وردپرس مستقیماً وارد پلاگین yoast می شوند.

قابلیت ویرایش عنوان و متا توضیحات صفحه ، ارائه لیستی از نقاط قوت و ضعف سئو سایت و بسیاری از ویژگی های معروف دیگر ، افزونه Yoast SEO به بهترین افزونه سئو وردپرس تبدیل شده است.

ویژگی های کلیدی افزونه Yoast SEO

  • یکی از ویژگی های خوب افزونه Yoast SEO، قابلیت ایجاد نقشه سایت و لینک کردن آن به کنسول جستجوی گوگل است.
  • نقشه سایت ایجاد شده توسط این افزونه را می توان به کنسول وبمستر بینگ نیز متصل کرد.
  • این افزونه با نصب 3 میلیون نسخه رایگان در سایت، پیشرو افزونه های سئو در وردپرس می باشد.
  • افزونه Yoast SEO به آنالیز سئو صفحات پرداخته و بر اساس کلمه کلیدی اصلی، به آن امتیاز می دهد.
  • همچنین می توانید با مشاهده رنگ ها به بهینه بودن با نبودن یک صفحه پی ببرید.
  • افزونه Yoast SEO رایگان است و می توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید. اما می توانید نسخه پریمیوم آن را با پرداخته هزینه ای نه چندان زیاد تهیه فرمایید.
  • نسخه پریمیوم این افزونه به شما اجازه می دهد که کلمات کلیدی بیشتری را برای یک صفحه در نظر گرفته و صفحات را بهینه تر کنید.
  • افزونه Yoast SEO دارای ماژول های برای شبکه های اجتماعی است که میتوان با استفاده از آن ها به مدیریت اشتراک گذاری مطالب سایت در آنها پرداخت.
  • افزونه Yoast SEO بیشترین قابلیت سازگاری را در بین سایر افزونه ها داراست و به صورت رایگان در دسترس است.\

لازم به توضیح است که این افزونه ضمن حفظ تنظیمات خود در ساده ترین و قابل درک ترین حالت برای همه کاربران ، اعم از حرفه ای و مبتدی ، از کلیه تنظیمات مهم و اصلی برای دستیابی به بهترین سئو برخوردار است. کاربران وردپرس را فراهم می کند. از طرف دیگر با ارزیابی سئو سایت های استفاده کننده از این افزونه به راحتی می توان قدرت آن را ارزیابی کرد. نکته ای که در مورد این پلاگین دوست دارم این است که سعی می کند کاملاً به روز باشد (به عنوان مثال هیچ تنظیمات کلمه کلیدی را به طور پیش فرض نشان نمی دهد). و نکته مهم دیگر این است که این افزونه نتیجه تلاش Joost de Valk است که خود در این زمینه کاملاً باتجربه است و در کارنامه خود کار قدرتمندی دارد. به نظر من این دلایل برای انتخاب این افزونه کافی است.

افزونه وردپرس All In One Seo Pack

افزونه وردپرس All In One Seo Pack

افزونه All in One SEO Plugin Pack تا این لحظه  بیش از ۳ میلیون بار نصب شده است.افزونه All in One SEO  دارای رتبه بندی ۴٫۵۵ از ۵ هست و بدون شک جزء ۳ پلاگین سئو محبوب کاربران وردپرسی است. کارکردن با افزونه All in One SEO Plugin Pack برای مبتدی ها خیلی آسان است، همینطور برای برنامه نویس ها نیز امکانات پیشرفته و کاربردی خوبی دارد.

ویژگی های کلیدی افزونه وردپرس All In One Seo Pack

  • شما می توانید به ساخت نقشه سایت XML پرداخته و به راحتی آن را در کنسول جستجوی گوگل و بینگ ثبت کنید تا از مزایای افزایش رتبه ناشی از آن بهره ببرید.
  • افزونه All In One SEO Pack دارای قابلیت پشتیبانی از AMP (صفحات پرشتاب موبایلی) بوده و در سئو موبایل نقشی اساسی را می تواند ایفا کند.
  • این افزونه سئو قابلیت پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس را داراست و میتوان به راحتی به ردیابی کاربران در وبسایت پرداخت.
  • بهینه سازی سفارشی پست ها، یکی دیگر از قابلیت های سئو این افزونه می باشد.
  • این افزونه از یو آر ال های کانونیکال پشتیبانی می کند.
  • با این افزونه می توانید به ریدایرکت الحاقیات یک صفحه به آدرس اصلی آن پرداخت تا مشکلی در سئو ایجاد نگردد.
  • این افزونه می تواند به صورت اتوماتیک تغییرات جدید را به گوگل و بینگ اطلاع دهد.
  • افزونه All In One SEO Pack دارای API داخلیست که به سایر پلاگین ها و تم ها اجازه دسترسی و ارتقا کارایی شان را می دهد.
  • All In One SEO Pack تنها افزونه رایگانیست که دارای قابلیت ادغام شدن با فروشگاه های اینترنتی را دارد و همچنین از ووکامرس نیز پشتیبانی می کند.
  • این افزونه با PHP نسخه هفت سازگار است و دارای امکانات امنیتی بسیار خوبی برای جلوگیری از هک شدن می باشد.
  • این افزونه به صورت اتوماتیک به بهینه سازی پستها، صفحات و انواع صفحات سفارشی برای افزایش رتبه در نتایج جستجو می پردازد و قادر به تولید خودکار متا تگ هاست. همچنین از به دام افتادن در مشکل محتوای تکراری جلوگیری می کند.
  • افزونه All In One SEO Pack گزینه ای عالی برای مبتدیان می باشد، چرا که درست پس از نصب شروع به کار می کند و نیاز به تنظیمات اضافه ای ندارد. این افزونه برای کاربران حرفه ای نیز گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد و از این حیث آنها را نیز راضی نگه می دارد.
  • افزونه All In One SEO Pack دومین افزونه محبوب در بین افزونه های سئو وردپرس می باشد و امتیاز بالایی را از طرف کاربران خود دریافت کرده است. این افزونه دارای نسخه پریمیوم نیز می باشد که با خرید آن می توانید از پشتیبانی ویژه آن بهره مند شوید.

افزونه وردپرس SEO Ultimate

اگر به دنبال یک افزونه کاملاً انعطاف پذیر و سازگار هستید ، SEO Ultimate بهترین شرط شماست. داده ها را می توان از هر منبع ، حتی از یک افزونه سئو دیگر وارد یا صادر کرد! این افزونه وردپرس بیش از 100000 نصب موفق و فعال را در مخزن وردپرس و همچنین بروزرسانی ها ثبت کرده است. شسته و رفته است

ما پیشنهادهای زیادی در مورد تجربه این افزونه سئو وردپرس شنیده ایم. این افزونه سئو وردپرس طرفداران خاص خود را دارد و همچنین دارای ویژگی های حرفه ای برای بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی وردپرس شما است.

ویژگی های کلیدی وردپرس SEO Ultimate

امکان نمایش صفحات 404 : یکی از بهترین ویژگی های گنجانده شده در این افزونه امکان نمایش صفحاتی از سایت شما است که بازدیدکنندگان یا موتورهای جستجوگر به آن رفته اند اما محتوایی برای نمایش وجود نداشته است و با خطای 404 روبرو شده اند که وجود این صفحه ها و یا بهتر بگوییم لینک به اینگونه صفحات در سایت شما باعث کاهش رتبه آن در موتورهای جستجوگر می شود.

افزودن کدهای دلخواه به صفحات سایت : با استفاده از افزونه SEO Ultimate می توانید به راحتی به قسمت های مختلف کدهای HTML صفحات سایت خود ( مثل Head ، Body و … ) کدهای مورد نظر خود را اضافه کنید که این امر در هنگامی که می خواهید برای مثال آمارگیر گوگل را بر روی سایت خود نصب کنید خیلی می تواند مفید باشد.

 امکان سفارشی سازی عنوان تمامی صفحات : شما می توانید به راحتی تگ Title صفحات سایت وردپرسی خود را که در حقیقت همان عنوان صفحات شما هستند در صفحه نتایج موتورهای جستجوگر با استفاده از این افزونه ویرایش کنید. امکان تعیین عنوان صفحه اصلی سایت ، صفحه جستجو ، نوشته ها ، صفحات ، آرشیو ، دسته بندی و برچسب ها یا استفاده از این افزونه وجود دارد.

 امکان ساخت توضیحات برای هر صفحه به صورت خودکار : آیا وقت این را ندارید که برای تک تک نوشته ها و صفحاتی که به سایت خود اضافه می کنید توضیحات ( description ) یکتا و مرتبط با مطالب نوشته شده در آن صفحه را تایپ کنید ؟ افزونه SEO Ultimate به شما این امکان را می دهد که با استفاده از متغیر {excerpt::autogen} از محتوای نوشته های خود یک خلاصه را به عنوان توضیحات آن صفحه ایجاد کنید.

امکان ساخت لینک های داخلی به صورت خودکار : همانطور که می دانید وجود لینک های داخلی در نوشته های سایت شما این کمک را می کند تا در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجوگر قسمت های مختلف سایت شما خیلی پر قدرت تر ظاهر شوند و به این ترتیب بتوانید برای آن ها رتبه های بالاتری را در گوگل و … به دست آورید. افزونه SEO Ultimate در قسمت Deeplink Juggernaut خود این امکان را می دهد که به صورت خودکار در نوشته های سایت خود لینک به صفحات دیگر و نوشته های دیگر خود را ایجاد کنید. لازم به ذکر است این امکان به صورت کاملاً حرفه ای به شما اجازه می دهد تا تنها برای کلمات خاصی لینک ساخته شود و اگر در آینده آدرس صفحه مقصد نیز تغییر کرد این امکان وجود دارد که به صورت خودکار لینک ها نیز تصحیح شوند.

حذف کلمات بی استفاده در آدرس صفحات : با استفاده از قسمت Slug Optimizer این افزونه می توانید تعدادی کلمات مانند “و” ، “به” ، “آن” و … را مشخص کنید تا در صورتی که از این کلمات در آدرس اینترنتی ( URL ) نوشته ها و صفحات سایت شما استفاده شده بود آن ها حذف شوند. این امکان برای افزایش درصد استفاده از کلمات اصلی و کلیدی مرتبط با نوشته های شما را در آدرس صفحات می دهد که منجر به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر می شود.

 ابزارک به اشتراک گذاری نوشته ها در شبکه های مجازی : اگر دوست دارید در صفحات سایت شما آیکون های شبکه های مجازی معروف مانند فیس بوک ، توییتر و … نمایش داده شود تا بازدید کنندگان سایت شما بتوانند با کلیک بر روی آن ها به راحتی نوشته های شما را با دیگر دوستان خود در این شبکه ها به اشتراک گذازی کنند می توانید از بخش Sharing Facilitator این افزونه استفاده کنید. این امکان به شما اجازه می دهد تا از ابزارک های محبوب ShareThis و AddThis استفاده کنید. بر خلاف دیگر سرویس هایی که این امکان را فراهم می کنند برای استفاده از این امکان نیاز به عضویت در هیچ سایت و یا سرویس اینترنتی وجود ندارد و می توانید تنها با فعال کردن این گزینه در افزونه SEO Ultimate این ابزارک ها را در سایت خود نمایش دهید.

 امکان استفاده راحت از ابزار های وبمستر : اگر دوست دارید از ابزارهای وبمستری که موتورهای جستجوگر برای آنالیز محتوا و صفحاتی که در پایگاه داده های آن ها از سایت شما ذخیره سازی شده است استفاده کنید مانند Google Webmaster Tools ، Bine Webmaster Tool Box و … می توانید از این افزونه برای اینکه در هنگام ثبت نام در اینگونه سرویس ها خود را به عنوان مدیر سایت مربوطه شناسایی کنید استفاده کنید.

امکان استفاده از لینک دهی داخلی برای سایت های دیگر : حتماً در بسیاری از سایت ها دیده اید که برای لینک دادن به سایت یا صفحه ای دیگر از نوعی لینک دهی داخلی مانند http://test.com/seo-ultimate-wp استفاده می کنند که در هنگامی که بازدید کنندگان بر روی آن کلیک می کنند به صورت خودکار به سایت مورد نظر هدایت می شوند. با استفاده از این افزونه می توانید لینک های خارجی سایت خود را به این صورت دربیاورید و اگر وبمستر سایتی تبلیغاتی هستید و لینک های زیادی به صورت روزانه در سایت شما ایجاد می شود استفاده از این امکان را برای بهینه سازی سایت شما در گوگل و همچنین حرفه ای تر کردن ظاهر لینک های سایت شما پیشنهاد می کنیم. به یاد داشته باشید به جای کلمه goto در آدرس http://test.com/seo-ultimate-wp می توانید از هر کلمه ی دیگر به دلخواه خود استفاده کنید.

 آنالیز سئو سایت وردپرس شما 

به عنوان آخرین گزینه در افزونه SEO Ultimate که می خواهیم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم ، به طور کلی امکان جستجو در سایت سئو توسط این افزونه را در نظر خواهیم گرفت. با استفاده از تنظیمات Monitor که به نسخه 6.9 این پلاگین اضافه شده است ، می توانید تجزیه و تحلیل سئو خود را به راحتی به این پلاگین بسپارید و این پلاگین به رنگ های قرمز (بد) ، زرد (متوسط) و سبز نیز موجود است. (تأیید) نتایج را در این بخش بر اساس دسته بندی های شکسته نمایش می دهد.

افزونه Platinum SEO Pack

افزونه Platinum SEO Pack

یکی دیگر از افزونه هایی که با آن می توانیم در وردپرس یک محیط کامل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر را ایجاد کنیم افزونه Platinum SEO Pack است که در این قسمت با امکانات این افزونه سئو سایت های وردپرسی آشنا می شویم.

ویژگی های کلیدی افزونه بهینه سازی Platinum SEO Pack

 امکان تغییر پیوند یکتا به صورت امن : یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این افزونه سئو امکان تغییر پیوند بی نظیر در سایت یا وبلاگ وردپرس با خیال راحت است. حالت ایمن به این معناست که اگر کاربران یا موتورهای جستجو به آدرس پیوند قبلی منحصر به فرد هر صفحه سایت شما مراجعه کنند ، با تغییر آدرس 301 و همانطور که می دانید در انتقال 301 ، به طور خودکار به آدرس جدید آن صفحه منتقل می شود . موتورهای جستجو در می یابند که URL جدیدی که برای آنها ارسال می شود ، URL جدید آن صفحه و محتوای موجود در آن است ، و آنها باید تمام نقاط صفحه ، یا بهتر بگویم URL قبلی را به URL جدید بدهند ، و این لینک منحصر به فرد وردپرس را بدون از دست دادن رتبه سایت تغییر می دهد و صفحه گوگل صفحات شما را در موتورهای جستجو پیدا می کند.

امکان تعیین آدرس یکتا برای هر نوشته توسط Canonical : این افزونه همچنین URL صفحات اصلی سایت شما را برای موتورهای جستجو برای تمام صفحات و پست های سایت وردپرسی شما با استفاده از برچسب Canonical نشان می دهد که همانطور که می دانید برای جلوگیری از تکرار مطالب در سایت شما و کاهش رتبه سایت است. شما را در موتورهای جستجو مسدود می کند.

ایجاد متا تگ های مربوط به سئو در وردپرس : یکی دیگر امکانات این افزونه امکان ایجاد متا تگ هایی است که به طریقه نمایش سایت شما در موتورهای جستجوگر کمک می کند مانند متا تگ عنوان و توضیحات که در بررسی دو افزونه معرفی شده قبلی به طور کامل به آن پرداختیم.

 ایجاد توضیحات یکتا برای دسته بندی و برچسب ها : با استفاده از پلاگین Platinum SEO Pack می توانید از متا تگ عنوان و توصیفی که می خواهید برای دسته و برچسب های سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید و با این کار از این فرصت برخوردار شوید که رتبه های بالاتری را برای این صفحات بایگانی سایت وردپرس خود کسب کنید.

 امکان اجرای محدودیت برای موتورهای جستجوگر :

با استفاده از این افزونه می توانید از هر محتوایی مانند noindex ، follow ، nofollow ، noodp برای هر یک از پست ها و صفحات سایت خود استفاده کنید که نمی خواهید موتورهای جستجو محتوای آنها را ذخیره کنند یا پیوندهای موجود در آن را دنبال کنید. ، از noydir ، noarchive و nosnippet استفاده کنید. ما قطعاً یاد خواهیم گرفت که چگونه از این دستورات و همچنین نحوه عملکرد آنها استفاده کنیم.

همچنین ، این افزونه مانند All in One SEO Pack با بسیاری از افزونه های جستجوگرها و سایر افزونه ها سازگاری کامل دارد و هنگام استفاده از آن ، گاهی شک می کنید که آیا سازندگان ایده را از All in One SEO Pack گرفته اند یا خیر. نه. شما باید آن را بسازید.

آموزش ها

آنالیز سئو سایت وردپرسافزونه سئو وردپرس Yoast SEOافزونه وردپرس All In One Seo Packافزونه وردپرس SEO Ultimateبهترین افزونه سئو وردپرس چیستمعرفی افزونه های سئو برای وردپرسمعرفی بهترین افزونه های سئو برای وردپرسویژگی های کلیدی افزونه Yoast SEOویژگی های کلیدی افزونه وردپرس All In One Seo Packویژگی های کلیدی وردپرس SEO Ultimate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *