طراحی سایت هلدینگ و سرمایه گذاری

طراحی سایت هلدینگ و سرمایه گذاری

شرکت های تابعه یا وابسته هویت قانونی خود را به عنوان شرکت های جداگانه حفظ می کنند، اما هر شرکت تابعه توسط شرکت مادر کنترل می شود. اول از همه به طراحی سایت خود توجه خواهید کرد. بسیار مهم است که طراحی سایت مانند سایر مشاغل عصر مدرن نیاز به تجربه حرفه ای دارد.

امکانات طراحی وب سایت هلدینگ

امکانات طراحی وب سایت هلدینگ

هر طراحی اتاق انتظار بسته به نیاز شرکت و خدمات آن دارای بخش های مختلفی می باشد و شما می توانید با توجه به سطح کار و تنوع خدمات وب سایت خود را طراحی کنید اما نکات از پیش تعیین شده ای در طراحی سالن انتظار وجود دارد که باید انجام شود. به خوبی رعایت و رعایت شود این موارد می تواند یک وب سایت جذاب و کاربر پسند در زمینه طراحی سایت ایجاد کند.
طراحی سایت هلدینگ و سرمایه گذاری باید دارای بخش یا بخش های متفاوتی برای معرفی سازمان باشد و شامل توضیحات مختلفی از نحوه شروع تا آخرین پیشرفت های شرکت باشد. این صفحه علاوه بر داشتن محتوای کافی و جذاب باید بسیار زیبا، ساده و کاربردی باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با هر نوع وسیله ای تمام جزئیات سازمان شما را مطالعه کنند.
طراحان هنگام طراحی وب سایت هلدینگ باید قسمتی را برای معرفی مدیران هر بخش و دسته بندی شرکت در نظر بگیرند و بر اساس عملکرد و دیدگاه هر فرد، کاربران و سرمایه گذاران بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و با این افراد ملاقات کنند.

اما این همه ماجرا نیست و یک تیم طراحی حرفه ای باید این بخش را به صورت پویا ایجاد کند تا در صورت تغییر یا افزایش کسب و کار، بخش های جدیدی بدون زمان زیاد ایجاد شود و اطلاعات لازم در آن گنجانده شود.

برخی از امکانات طراحی وب سایت هلدینگ به شرح زیر است:

بخش معرفی یا درباره ما را طراحی کنید

در این بخش، شرکت اصلی و فعالیت ها و سابقه کاری آن، میزان موفقیت، استراتژی شرکت و چشم انداز آینده، میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، خدماتی و تجاری و … می باشد. و آمار انواع سهام شرکت های تابعه همراه با معرفی این بخش به مدیران ارشد و هیئت مدیره اشاره می کند.

طراحی قطعات شرکت

شرکت هایی که تمام یا بخشی از سهام خریداری شده توسط شرکت اصلی در آنها به عنوان شرکت های وابسته یا فرعی ثبت شده است در اینجا فهرست شده و فعالیت آنها نیز شرح داده شده است.

توانایی چند زبانه بودن

شرکت‌های هلدینگ عمدتا بین‌المللی هستند و ممکن است در نقاط مختلف دنیا سرمایه‌گذاری کنند، بنابراین وب‌سایت آن‌ها به زبان‌های بسیاری (مانند انگلیسی، فارسی و ترکی) برای ارتباط با مشتریان در کشورهای مختلف پیاده‌سازی می‌شود.

طراحی گالری تصاویر

عکس های با کیفیت بالا همراه با شرح رویدادها و برنامه های مختلفی که شرکت هلدینگ برگزار کرده یا در آن شرکت کرده است، از جمله جشنواره ها، نمایشگاه های داخلی و خارجی، کنفرانس ها و همچنین جلسات با شرکت های تابعه. پروژه های وارونه و مانند آن در گالری تصاویر قابل مشاهده است.

طراحی بخش خدمات

در این بخش طبقه بندی و معرفی هر یک از خدمات ارائه شده توسط شرکت های تابعه از قبیل ساخت، سرویس و نگهداری ماشین آلات، تغذیه و مواد غذایی، زیبایی و سلامت، خدمات سرگرمی و تفریحی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و… یا حتی خدماتی که شرکت هلدینگ به صورت مستقیم ارائه می کند.

طراحی قطعه مشارکتی

در این قسمت شرایط و ضوابط همکاری درج شده و شرکت هایی که قصد فروش سهام شرکت خود را دارند داده های مربوطه را در فرم ارائه شده برای این منظور در طراحی سایت مشارکت وارد و ارسال می کنند.

طرح‌بندی فید خبری

در این بخش رویدادهای مهم مربوط به شرکت اصلی و شرکت های تابعه، قراردادهای جدید، اطلاعات سرمایه گذاری های جدید و همچنین اخبار مهم اقتصادی ارائه می شود.

با شبکه های اجتماعی تعامل داشته باشید

امکان اتصال سایت به صفحه شبکه های اجتماعی هلدینگ مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین و … فراهم شده است.

طراحی صفحه تماس

راه های ارتباطی تماس مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل و فرم تماس آنلاین در این صفحه قابل مشاهده است.

مشاهده آمار بازدیدکنندگان

امکان نمایش کاربران آنلاین، تعداد بازدیدکنندگان روزانه، ماهانه و تعداد کل بازدیدکنندگان در یک سال.

طراحی سایت هلدینگ

طراحی سایت هلدینگ

بسیاری از موفق ترین شرکت های جهان شرکت های هلدینگ هستند و این شرکت ها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی دارند.

هلدینگ شرکتی است که در آن هیچ گونه فعالیت، فعالیت یا فعالیت فعال دیگری وجود ندارد و این شرکت تنها مالک دارایی است. این دارایی ها ممکن است شامل موارد زیر باشد: املاک و مستغلات، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، سهام در شرکت های دیگر، اوراق قرضه، شرکت های با مسئولیت محدود، مشارکت محدود، ثبت اختراع و علائم تجاری و حق چاپ، صندوق های تامینی، سهام عادی، حق امتیاز مالکیت معنوی، حق امتیاز برند و تقریباً هر چیز دیگری ارزشمند است. ما با افتخار طراحی سایت هلدینگ انجام میدهیم چرا که انجام این امر برای شرکت بسیار ضروری است.

طراحی سایت سرمایه گذاری

اگر طراحی سایت سرمایه گذاری منطبق بر اصول سئو و قوانین گوگل باشد می تواند در مدت زمان کوتاهی منجر به رونق کسب و کار شرکتی شود. این نوع سایت به بهترین وجه با توجه به نوع کسب و کار طراحی شده و به کلمات کلیدی اصلی شما نیز توجه دارد.

طراحی سایت شرکتی برای اهداف مختلفی مانند برندسازی، نمایش آنلاین محصولات، فروش و ارائه خدمات یا محصولات انجام می شود. بازاریابی فضای مجازی یکی از مهمترین دلایل استفاده از سایت شرکت است.

امروزه بسیاری از افراد قبل از خرید کالا یا محصول در اینترنت جستجو می کنند، بنابراین اگر در زمینه فعالیت خود وب سایتی دارید، قطعا افراد زیادی با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت هایی که دارای وب سایت و حضور فعال در فضای مجازی هستند نسبت به رقبا رتبه بالاتری دارند.

آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *