آموزش طراحی سایت ایجاد پنل کاربری سایت های فروشگاهی

آموزش طراحی سایت ایجاد پنل کاربری سایت های فروشگاهی

آموزش طراحی سایت ایجاد پنل کاربری

آموزش طراحی وب سایت ایجاد پنل کاربری و پیگیری سفارشات سایت های فروشگاهی: یکی از قسمت های اصلی طراحی وب سایت های فروشگاهی قسمت پنل کاربری است. در سایت های فروشگاهی کاربران ، برای مراحل خرید و ارسال کالا از طریق مدیریت فروشگاه به کاربر ، باید بخشی برای عضویت کاربران وجود داشته باشد. بخش پنل مدیریت کاربر که معمولاً برای این بخش منو ایجاد می شود. محیطی را برای کاربران فراهم می کند تا اطلاعات کاربری خود ، از جمله رمز عبور خود را تغییر دهند. در این مقاله سعی می کنیم طی توضیحات مربوط به پنل کاربری آموزش طراحی سایت ، یک پنل کاربری برای سایت های فروشگاهی ایجاد کنیم.

ایجاد پنل کاربری

آموزش ایجاد پنل کاربری سایت های فروشگاهی در طراحی سایت

همانطور که گفته شد ، در اکثر سایت های فروشگاهی ، قسمتی به عنوان پنل کاربری قرار می گیرد. این بخش به کاربر اجازه می دهد تا اطلاعات کاربر خود را تغییر داده یا تصحیح کند. به عنوان مثال ، مدیریت آدرس هایی که کاربر در سفارشات خود برای ارسال کالا به آن آدرس تعیین کرده است. مدیریت رمز عبور کاربر و چنین تغییراتی در این قسمت قرار داده شده است. همچنین در طول این آموزش ، قسمت ردیابی سفارشات را معرفی کرده و آموزش طراحی سایت برای ایجاد پنل کاربری و پیگیری سفارشات سایت های فروشگاهی را خواهیم داشت.

آموزش ساخت منوی پنل کاربری در سایت های فروشگاهی

همانطور که می دانید ، برای ایجاد منو برای هر یک از اجزایی که در وب سایت نصب می کنید ، می توانیم نوع مورد منو را داشته باشیم. ویرچومارت بهترین جزء برای وب سایت های فروشگاهی است. برای ایجاد منویی به نام User Panel در جوملا ، باید به قسمت منوی اصلی سایت برویم. در این بخش ، یک آیتم جدید منو ایجاد کنید. نام خوبی بگذارید ، به عنوان مثال پنل کاربری مناسب و رایج است. یک نام مستعار مناسب با استراتژی سئو که برای سایت خود در نظر دارید قرار دهید. سپس ، در قسمت نوع آیتم منو ، مانند تصویر موجود در منوی آکاردئونی ویرچومارت ، عبارت Edit User Address را انتخاب کنید. در این مقاله نحوه طراحی سایت با سئو را بیاموزید.

آموزش ساخت منوی پیگیری سفارشات در سایت های فروشگاهی

بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی برای راحتی کاربران. قسمتی وجود دارد که کاربر می تواند لیست سفارشاتی که داده است را مشاهده کند. و در صورت نیاز اطلاعات سفارش خود را تغییر دهید. برای داشتن بخش پیگیری سفارشات یا لیست سفارشات ، باید همان مراحل را در منوی صفحه کاربر تکرار کنید. با این تفاوت که برای انتخاب نوع مورد منو ، باید لیست ها را از منوی آکاردئونی ویرچومارت انتخاب کنید.

طراحی سایت ایجاد پنل کاربری
تایین دسترسی منوی پنل کاربری و پیگیری سفارشات در سایت های فروشگاهی

نکته ای که در این قسمت بسیار مهم است این است که همه کاربران نباید به این دو منو دسترسی داشته باشند. و البته آنها نمی توانند دسترسی داشته باشند. وقتی این دو منو را به طور عادی ذخیره کنید (مانند بالا و بدون هیچ بخش اضافی) همه کاربران عنوان این منوها را مشاهده می کنند. اما پس از کلیک بر روی آن ، نام کاربری و رمز عبور از آنها خواسته می شود. بسیاری از مدیران وب سایت بیشتر برای راحتی کاربران و جلوگیری از سردرگمی کاربران ترجیح می دهند. به طوری که این دو منو از دید کاربران عادی پنهان می ماند. برای انجام این کار ، مانند تصویر مقابل ، باید دسترسی به این دو منو یا کاربران ثبت شده را ثبت کنید. برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت خبری ، این مقاله را بخوانید.

دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت منوی پنل کاربریآموزش ساخت منوی پیگیری سفارشاتآموزش طراحی سایتآموزش طراحی سایت ایجاد پنل کاربری سایت های فروشگاهیایجاد پنل کاربریپنل کاربری سایت فروشگاهیتایین دسترسی منوی پنل کاربریطراحی سایت خبریطراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *